Az F1-Archívban: Schumacherék kíméletlen kritikával illetve, mint lusta primadonnák

Az F1-Archívban: Schumacherék kíméletlen kritikával illetve, mint lusta primadonnák
Kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:

Rengeteg mindenről szóltak a hírek április hatodikán az elmúlt közel két évtized során a Formula-1-ben – mutatjuk, hogy miket emeltünk ki ezzel a nappal kapcsolatban.

A Ferrari csapatnál bizakodás uralkodik, annak ellenére hogy Melbourne-ben nem értek el jó eredményt, hiszen szerintük jelentősen javult a tempójuk az szezonkezdethez képest, és Carlos Sainz szerint az idei autó jobban kézre áll neki. Helmut Marko aggódik a Red Bullnál, mert szerintük Sainz még nem éri el Leclerc szintjét, így nem tudnak egymástól pontokat rabolni. Sebastian Vettelnek 2021-ben pihennie kellett volna a Formula-1-ből a rossz szezonja és a Ferrari kirúgása után – legalábbis Helmut Marko szerint. Zak Brown aggódott a Formula-1 jövője miatt a 2020-as koronavírus-járvány alatt, hiszen akár négy csapat is kieshetett volna a gazdasági válság miatt. 2019-ben a Williams csapatában a régi szakember, Patrick Head visszatérése reményt adott a pilótáknak, Russellnek és Kubicának egyaránt. A McLaren elnöke pedig 2018-ban attól tartott, hogy elveszíthetik a Formula-1-ben való részvételüket, ha nem megfelelően kezelik a járvány okozta problémákat. Ami a Mercedeset illeti, 2018-ban Bahreinben kisebb gödörbe kerültek, és a Ferrarit tartották az abszolút favoritnak. A Ferrari azonban Sebastian Vettel szerint 2017-ben sem vehette fel a versenyt a Mercedesszel, és Fernando Alonso rámutatott, hogy a McLarennél sokkal súlyosabb gondok vannak a Honda motor problémáinál. Lewis Hamilton 2016-ban nehezített helyzetbe került a Mercedesnél a rajtokkal, és Jean Todt szerint hamarosan bejelentik a 2017-es szabályváltozásokat. 2015-ben a Mercedes nem aggódott a feltámadó Ferrari miatt, és Toto Wolff biztos volt abban, hogy csapatuk rendelkezik a legjobb autóval és pilótákkal. 2014-ben Bernie Ecclestone előrejelezte, hogy két új csapattal bővül az F1 mezőnye, de végül egyik sem csatlakozott a szezonkezdetkor. 2012-ben a Red Bull nem volt versenyképes egyik futamon sem a végigdominált 2011-es szezon után.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések