Antony Noghes, a Monacói Nagydíj alapítója elmondása szerint a hercegség utcáin járva tervezte meg a versenypályát, ami ma is úgy néz ki, mintha erre a célra építették volna. Míg a korábbi években a Forma-1-es versenyzők az előzési lehetőségek javítására szólítottak fel, a pálya módosításaival kapcsolatos viták továbbra is visszatérő témát jelentenek. Stefano Domenicali, az F1 vezérigazgatója szerint a város és az autók méretei miatt kihívás az átalakítás, ugyanakkor fontos, hogy a figyelmet megőrizzék. Alex Wurz, a Grand Prix Versenyzők Szövetségének elnöke olyan módosításokat javasolt, amelyek a verseny látványosságát növelhetnék viszonylag könnyen kivitelezhető módon. Ezek közé tartozik például a La Rascasse kanyar átrendezése, amely új döntési lehetőségeket teremthet a versenyzők számára.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Biztosított a Forma-1 jövője: aláírták a 2026-os Concorde-egyezményt
Hivatalos: aláírták a 2026-os Concorde-egyezményt – az F1 jövője 2030-ig biztosított - F1VILÁG.HU -
Az Új Concorde-egyezmény hivatalosan aláírásra került
Az F1, az FIA és az összes csapat aláírta az új megállapodást, amely 2030-ig lesz érvényben:... -
Legendás csapatvezető, Sir Frank Williams halála: Az F1 világ egy hősének búcsúja.
Alonso nem vonulna vissza a harmadik világbajnoki címe előtt, David Coulthard elképesztőnek tartja a Williams autóját... -
Sainz és Alonso: Vegas nem a megfelelő hely számára
Carlos Sainz is egyetért Fernando Alonsóval: a Las Vegas-i Formula–1-es futam időpontja elfogadhatatlan, a pilóták szerint... -
A jövő évi kerékcsere még nem lesz kötelező
Az F1 Bizottság Londonban tartotta idei utolsó ülését, ahol több kulcsterületen is egyeztettek a 2026-os szabályok... -
Az Apple felvásárolja az F1 közvetítési jogait Amerikában 2026-tól
A Forma-1 pénteken bejelentette, hogy öt évre szóló exkluzív közvetítési megállapodást kötött az Apple-lel, amely 2026-tól...