A pénzéhség áthajtja az F1-es csapatokat

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


Az F1 szponzorációjával foglalkozó szakemberek úgy látják, a névadó megállapodások nem vonzók, de sok az új üzlet.

Az F1 szponzorációjával kapcsolatos szakértők szerint bár a névadó szponzorációban lassulás tapasztalható, összességében még mindig sok új márka érkezik a sportágba, és a csapatok egyre magasabb árat kérnek a reklámfelületekért az autóikon. Az iparági szakemberek azt mondják, hogy a csapatok nevében feltüntetett márkanév elveszítette vonzerejét, de a piacon még mindig nagy a mozgás. Az élcsapatok autóin már kevés hely maradt szabadon, de a hátrébb lévő csapatoknak küzdelmes a helyzetük. Az elmúlt két évben 70 új márka érkezett az F1-be, és a megállapodások átlagos értéke 6 millió dollár volt. A szponzori befektetéseknek 3-5 év kell a megtérüléshez az F1-ben, és a fenntarthatóság kérdése is fontos a jövő szempontjából. A nézők egyre jobban azonosítják a márkanévvel a sportrendezvények során, ami érzelmi kapcsolatokat is kialakíthat.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések