A külcsín nem minden: Az ereje a fontos

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


A 990 után a 1390-es KTM Duke is az új lámpaidommal sokkol. Na meg 190 lóerős V2-essel, 1350 köbcentiből.

A KTM bemutatta a következő generációs 990-es Duke-ot az EICMA kiállításon, amely megosztó lámpatestet és változó vezérlést kapott, valamint tíz lóerővel erősebb lett. Az új SuperDuke 1390 köbcentis motorral rendelkezik, amely 190 lóerőt teljesít. Annak ellenére, hogy Stefan Pierer, a KTM vezérigazgatója egy interjúban azt mondta, hogy a 200 lóerős motorok nem alkalmazhatóak az utakon, a SuperDuke még mindig tíz lóerővel kevesebbet jelent. Az átalakított blokk két milliméterrel növelt furattal és állítható vezérműtengelyekkel rendelkezik, ami nem csak kiemelkedő teljesítményt eredményez, de kompatibilis az Euro+ emissziós előírásokkal is. Az új Duke változott a lámpatesten kívül is, a farokidom, a helyzetjelző és a féklámpa is új helyre került. Az elektromos futóművel ellátott Evo változat is továbbra is része a kínálatnak.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések