A kép forrása: hu.motorsport
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Red Bull: A Forma-1 nem alkalmazhatja "sebtapaszként" az aktív aeroelemeket
A 2026-os motorszabályok nagyobb terhet rónak majd az elektromos részre, miközben megszabadulnak a drága MGU-H-tól. A csapatok attól tartanak, hogy „Frankenstein-autók” születnek, amelyekben hirtelen teljesítményvesztések tapasztalhatók. Emiatt az F1 valószínűleg új első és hátsó szárnyakat vezet be a karosszéria szabályzatába a légellenállás további csökkentése érdekében. Az FIA a csapatokkal dolgozik azon, hogy hogyan alkalmazzák az energiát úgy, hogy a pilóta számára ne legyen idegesítő és hogy javuljon a sebesség az egész kör alatt. Emellett az autó karakterisztikáján is dolgoznak, hogy csökkenjen a légellenállás és a leszorítóerő, ami több energiát tesz lehetővé visszanyerésre.