Az elmúlt hetekben a Forma-1-ben a C6-os keverékről folytak a legtöbb beszélgetés a gumikról, de az Osztrák Nagydíj során már más paraméterek is számítanak. A Pirelli szerint a kemény és közepes gumikat kell jól használni a versenyen, a lágy csak később kerülhet előtérbe. Azt javasolják, hogy a legjobb stratégia a két megállásos legyen. Néhány csapat a túlmelegedéssel küzd, de vigyázniuk kell a gumikra és az egyensúlyra. A közepes-kemény-közepes stratégia lesz a legnépszerűbb a versenyzők körében az Osztrák Nagydíjon.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A Ferrari elvárja, hogy a pilóták nyíltan kritizálják a csapatot
A sajtónak adott nyilatkozatokat nem nézi, a pilótáktól pedig egyenesen elvárja a kritikát Frédéric Vasseur, a... -
A világbajnoki címért küzd Leclerc: F1 és Le Mans pályán
Charles Leclerc az üzbegisztáni FIA-gálán beszélt arról, hogy F1-es karrierje során szeretne rajthoz állni a Le... -
Leclerc biztos abban, hogy képes világbajnokságot nyerni
Nem akarja csak a versenyképes autó hiányát emlegetni, de a Ferrari F1-es pilótája úgy érzi: készen... -
A F1-es csapatok pénzügyi áldozatot hoznak a jobb eredményért, miközben nő az FIA befolyása
Aláírták a Forma–1 működését szabályozó Concorde Agreement 2026-tól 2030 végéig érvényes verzióját, több változtatással. -
Az FIA gálán két híresség színesítette az estét: Norris ünneplése és Ben Sulayem furcsa megmozdulása
Pénteken Üzbegisztán fővárosában, Taskentben megrendezték az FIA díjátadó gáláját, amelyen a szezon összes világbajnoka, illetve a... -
Az FIA elnöke és Lando Norris konfliktusa a díjátadó gálán – botrány a Forma-1 világában
Pénteken Üzbegisztán fővárosában, Taskentben megrendezték az FIA díjátadó gáláját, amelyen a szezon összes világbajnoka, illetve a...