Max Verstappen szerint az első szárnyak hajlékonyságára vonatkozó szigorítás nem befolyásolja lényegesen a Red Bull teljesítményét, és kételkedik abban, hogy az FIA beavatkozása a riválisokra is hatással lesz. A McLaren aerodinamikai elaszticitását kihasználó fejlettebb autóról beszélnek, azonban Verstappen szerint a változások kezelhetők lesznek a csapatok számára. A Red Bull az RB21-es autó fejlesztésével előrelépést ért el, ami lehetővé tette, hogy Verstappen megelőzze a McLarent Imolában. Míg Verstappen szerint a McLarent alulteljesített Olaszországban, a Red Bullnak kedvező lehet a Circuit de Barcelona Catalunyán, ahol nagy leszorítóerővel rendelkezik az autójuk. Az utcai pályák nehézségeit jelenleg is tapasztalják, de a nagy sebességű kanyarokban erősek lehetnek, és fejleszteniük kell az alacsony és közepes sebességű kanyarokban.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Az F1 csatája: Verstappen empatikus szavai Hamilton és a Ferrari iránt
Verstappennek „fáj” látni Hamilton ferraris szenvedését - F1VILÁG.HU -
Tsunoda búcsúja: a Racing Bulls gyönyörű autójától való elköszönés megbánása
Yuki Tsunoda elárulta, hogy a 2025-ös Forma-1-es szezonból mindössze egyetlen komoly hiányérzete maradt: az, hogy nem... -
Az elszánt támogatás: Horner állt Verstappen mögött a versenyző végig
Max Verstappen elárulta, hogy Christian Horner menesztése után is folyamatosan tartották a kapcsolatot, és a korábbi... -
Verstappen: A történelem első versenyzője három különböző számmal a háta mögött
Max Verstappen elárulta, hogy az FIA elfogadta kérelmét a korábban választott rajtszámának megváltoztatására – de végül... -
Max Verstappen az új év kihívásaival szemben új rajtszámmal
A Red Bull klasszisa nem az 1-essel, de nem is a 33-assal indul 2026-ban, egy korábbi... -
A sebesség és szenvedély szimbóluma: Max Verstappen
Laurent Mekies, a Red Bull F1-es csapatfőnöke szerint lenyűgöző együtt dolgozni Max Verstappennel – a francia...