Max Verstappen szerint az első szárnyak hajlékonyságára vonatkozó szigorítás nem befolyásolja lényegesen a Red Bull teljesítményét, és kételkedik abban, hogy az FIA beavatkozása a riválisokra is hatással lesz. A McLaren aerodinamikai elaszticitását kihasználó fejlettebb autóról beszélnek, azonban Verstappen szerint a változások kezelhetők lesznek a csapatok számára. A Red Bull az RB21-es autó fejlesztésével előrelépést ért el, ami lehetővé tette, hogy Verstappen megelőzze a McLarent Imolában. Míg Verstappen szerint a McLarent alulteljesített Olaszországban, a Red Bullnak kedvező lehet a Circuit de Barcelona Catalunyán, ahol nagy leszorítóerővel rendelkezik az autójuk. Az utcai pályák nehézségeit jelenleg is tapasztalják, de a nagy sebességű kanyarokban erősek lehetnek, és fejleszteniük kell az alacsony és közepes sebességű kanyarokban.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Max Verstappen az új év kihívásaival szemben új rajtszámmal
A Red Bull klasszisa nem az 1-essel, de nem is a 33-assal indul 2026-ban, egy korábbi... -
A sebesség és szenvedély szimbóluma: Max Verstappen
Laurent Mekies, a Red Bull F1-es csapatfőnöke szerint lenyűgöző együtt dolgozni Max Verstappennel – a francia... -
Az ifjú tehetség, Verstappen, tesztelésre ült be a Mercedesbe a nagy álma felé haladva
Verstappen a Mercedes GT3-as autóját tesztelte Estorilban, akinek nem titkolt vágya, hogy jövőre elinduljon a Nürburgringi... -
Piastri visszavonul pihenésre: Ausztrália felé veszi az irányt a nehéz vereség után
Oscar Piastri a 2025-ös világbajnoki csata fájó elvesztése után azt szeretné, ha a téli szünetben minél... -
Az igazság kínos részletei: Schumacher rámutat Hornerről
Ralf Schumacher élesen bírálta Helmut Markót Christian Horner kapcsán tett nyilatkozata miatt, és úgy véli, a... -
A Red Bull-lefokozás megkönnyebbülés volt Gasly számára
Pierre Gasly elárulta, hogy bármennyire fájdalmas volt, egy ponton már inkább megkönnyebbülést jelentett számára, hogy 2019-ben...