A kép forrása: hu.motorsport
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
A Ferrari a 2024-es szezonra új autón dolgozik, amely több ponton eltér majd az előző évek autóitól, hogy felvegye a versenyt a Red Bull-lal. Céljuk az, hogy a sebességváltó házuk szélességéből mindkét oldalon 20-20 millimétert lefaragjanak anélkül, hogy megváltozna az autó tengelytávja. Emellett fontos számukra, hogy az új hátsó felfüggesztésük ugyanolyan keresztirányú ellenállást biztosítson, mint az előző verzió, bár a megváltozott bekötési pontok miatt szükség lehet a hátsó tengely súlyának növelésére. A Ferrari továbbra is megtartaná a jelenlegi vonó-hátul és nyomó-elöl felfüggesztés kialakítását, de a lengőkarok elrendezését úgy változtatnák meg, hogy minimalizálják az előrebillenést a fékezésnél és a hátsó tengely leülését a kigyorsításnál. Lehetséges, hogy a kettős keresztlengőkarok helyett egy multilink-kialakításra hasonlító elrendezést fognak használni. Az Aston Martin pedig azt állítja, hogy tanultak a hibáikból 2023-ban, így jövőre már nem fognak kísérletezgetni.