A Red Bull Racing japán pilótája, Cunoda Júki 2025-ös szezonját tovább nehezítette az Osztrák Nagydíj időmérőjén történt korai kiesése a Q1-ben. A 18. rajtkockából indulhat a következő futamon, ami jól mutatja, milyen keservesen küzd a Red Bull autójával. A pilóta csalódottságának adott hangot a második szabadedzés után, mivel érezte, hogy más volt az autó viselkedése az első gyakorláshoz képest. Cunoda magyarázatot adott arra, hogy az időmérőn mi okozta a problémákat, és hogy az autó egyensúlya hogyan változott a gyors köridők között. Még a verseny előtt is bizakodón állt a helyzethez, bízva a jó versenyteljesítményben és a javulásban az autó vezethetőségében. Az időmérőn elért helyzetét frusztráltnak érzi, de bízik abban, hogy a verseny során sikerül majd kompenzálnia a gyengébb kezdést.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Az Aston Martin vezetője szerint Norris és Piastri bizonyítja, hogy működhet a két ‘első számú’ pilóta stratégia
Zak Brown úgy látja, a McLaren 2025-ben rácáfolt arra a régóta hangoztatott nézetre, miszerint a Forma-1-ben... -
A Red Bull csapat döntése nyomán Tsunoda esélyei a visszatérésre a Forma-1 mezőnyébe
Yuki Tsunoda 2026-ra versenyzői ülés nélkül maradt, miután a Red Bull meghozta döntéseit, ám Laurent Mekies... -
A F1-től búcsúzó ellenlábasa vádolja álhírgyártással Hornerről
Helmut Marko távozik a Red Bull F1-es csapatának életéből, ezzel végleg lezárul egy korszak az elmúlt... -
Futurisztikus pillanat: az Aston Martin Honda motorja zeng, és Verstappen is rajong érte!
Ízelítő a jövőből: megszólalt az Aston Martin Honda-motorja, még Verstappen is lájkolta! - F1VILÁG.HU -
Az álnéven indult gokartverseny titokzatos hőse: Kimi Antonelli
Álnéven indult gokartversenyen Kimi Antonelli -
A F1-es csapatok pénzügyi áldozatot hoznak a jobb eredményért, miközben nő az FIA befolyása
Aláírták a Forma–1 működését szabályozó Concorde Agreement 2026-tól 2030 végéig érvényes verzióját, több változtatással.