A kép forrása: hu.motorsport
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
GPDA-elnök: nem a jó versenyzés, hanem a jó marketing miatt népszerű az F1
Az F1 sikeresen kihasználta a tévénézési szokások változását és a koronavírus-járványt a Drive to Survive dokusorozattal, amely bemutatta a kulisszatitkokat. A versenynaptár bővülése is hozzájárult a bajnokság népszerűségének növekedéséhez, és az F1 az 2024-es összes futamát teltházzal tervezi megtartani. Azonban van aggodalom, hogy a népszerűség mögött nem eléggé fejlődik a sport és a versenyzés. Az F1-t a marketingnek, nem pedig a szabályzatnak és a jó versenyzésnek köszönheti a népszerűsége. Fontos, hogy az F1 ne terhelje túl a szurkolókat, mert ez kiégéshez és érdektelenséghez vezethet. A látogatószámok a pályákon ugyan magasak, de az F1 sikerének nem a versenyzés az oka. Autentikusnak és eredetinek kell maradnia a sportnak.