A Monacói Nagydíj után Max Verstappen arra a következtetésre jutott, hogy a versenyhez semmi köze. Az utcai pályán a vasárnapok kevés vagy semmilyen akciót nem kínálnak, részben a mai F1-es autók miatt, melyekkel Monte-Carloban gyakorlatilag lehetetlen előzni. A 2024-es versenyen egy korai piros zászló súlyosbította a helyzetet, ami ingyenes kerékcserét eredményezett minden versenyzőnek. Az új monacói szabály két bokszkiállás helyett három különböző szett gumiabroncs használatát írja elő, hogy felrázza a versenyeket és megakadályozza a tavalyi év ismétlődését. Az FIA több potenciális kiskaput is bezárt, hogy biztosítsa a szabályok betartását és igazságosságot teremtsen a versenyeken.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Az Aston Martin vezetője szerint Norris és Piastri bizonyítja, hogy működhet a két ‘első számú’ pilóta stratégia
Zak Brown úgy látja, a McLaren 2025-ben rácáfolt arra a régóta hangoztatott nézetre, miszerint a Forma-1-ben... -
A Red Bull csapat döntése nyomán Tsunoda esélyei a visszatérésre a Forma-1 mezőnyébe
Yuki Tsunoda 2026-ra versenyzői ülés nélkül maradt, miután a Red Bull meghozta döntéseit, ám Laurent Mekies... -
A F1-től búcsúzó ellenlábasa vádolja álhírgyártással Hornerről
Helmut Marko távozik a Red Bull F1-es csapatának életéből, ezzel végleg lezárul egy korszak az elmúlt... -
Futurisztikus pillanat: az Aston Martin Honda motorja zeng, és Verstappen is rajong érte!
Ízelítő a jövőből: megszólalt az Aston Martin Honda-motorja, még Verstappen is lájkolta! - F1VILÁG.HU -
Az álnéven indult gokartverseny titokzatos hőse: Kimi Antonelli
Álnéven indult gokartversenyen Kimi Antonelli -
A F1-es csapatok pénzügyi áldozatot hoznak a jobb eredményért, miközben nő az FIA befolyása
Aláírták a Forma–1 működését szabályozó Concorde Agreement 2026-tól 2030 végéig érvényes verzióját, több változtatással.