A Pirelli kihívása az volt, hogy összehangolja a Forma-1-es gumiszállítást a versenyzők igényeivel, megfelelő teljesítményt és tartósságot biztosítva. Ez nehézkes volt, mivel az ideális egyensúly megtalálása bonyolult feladat. A versenyzők nem szeretnek vonatozásra kihegyezett versenyeket, ahol óvatosan kell bánniuk a gumikkal. A pályapozíció megőrzése stratégiai fontosságú lehet nehéz előzési körülmények között. Idén a Pirelli rugalmasabb keverékeket alkalmazott, ami kevesebb stratégiai változatosságot hozott és inkább egykiállásos versenyeket eredményezett. Az új C6-os gumiabroncs bevezetése új lehetőséget jelent a gumiválasztásban, ami ráirányíthatja a csapatokat a kétkiállásos stratégiák felé.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Az F1-es szezonzáró tesztjére készülnek az autóversenyzők
A 2025-ös Forma-1-es szezon ugyan véget ért, de a pályán még korántsem áll meg az élet:... -
A bizonytalanság körülveszi a csapatok Pit Stop stratégiáját a Pirelli F1-es versenyre
Egy kiállás vagy kettő dupla kemény gumis etappal: az edzéseken szerzett kevés adat miatt még Mario... -
A Kifordított Innováció: Az F1-es Futamok Izgalmait Veszélyeztetné Az Új Újítás
A Pirelli vezető F1-es mérnöke és három csapatfőnök sem tartja jó ötletnek azt, amit a jogtulajdonos... -
Egyre Fokozódó Izgalom: Az Idei USA Nagydíj Váratlan Fordulatai!
Persze a puding próbája mindig az evés, de az idei USA Nagydíj előtt történt egy fontos... -
Pirelli: Colapinto kudarca mögött más okok állnak
Ők viszont értékes kilométereket veszítettek az Alpine balesete miatt, de így is véglegesítették a 2026-os abroncsok... -