A Ferrari történetében több hasonlóságot lehet felfedezni a 2025-ös helyzet és az 1987-es év között. Mindkét időszakban belső feszültségek, vezetési problémák és türelmetlenség jellemezték a csapatot. Az angol mérnök, John Barnard szerződtetése volt az ürügy a technológiai központ megnyitására Nagy-Britanniában. A korabeli sajtómegjegyzések szerint a Ferrari akkoriban túl sokáig várt a megmentőre és hiányzott a határozott irányítás. Sok kritika érte Barnardot is, aki ugyan tehetséges mérnök volt, de nem tudta kellőképpen inspirálni csapatát. A kulturális különbségek és a struktúrával kapcsolatos problémák is hozzájárulhattak a csapat sikertelenségéhez.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A legendás Kimi Raikkönen visszatér az F1-be – Új szerződéssel a mezőnyben!
Raikkönen megérkezik a Formula-1-be, Frank Williams hosszú időre elkötelezi magát a királykategória mellett, Ecclestone pedig kritizálja... -
Rejtélyes árnyak a Formula-1 legutóbbi háromszereplős vb-döntőjében
18 éve küzdött meg legutóbb három pilóta (Räikkönen, Hamilton, Alonso) F1-es világbajnoki címért, és végül a... -
Az „Időszámolás a csúcson: Häkkinen diadala és a McLaren vezetési botránya
Mika Häkkinen 27 éve ezen a napon ért révbe, miután ő jött ki győztesen a Michael... -
Az áruló Alonso: saját felügyelőt küldött a csapatára
A kétszeres viágbajnok és a McLaren viszonya annyira megromlott, hogy sokan talán már ezen a fejleményen... -
A Räikkönen vb-címének kétes háttere: a csalás vádja ma is égető
Kimi Räikkönen 18 éve nyert Kínában, de még ekkor is kevesen hittek benne, hogy világbajnok lehet.... -
Egy legendás visszatérés befejeződése: Schumacher második búcsúja az F1-től
Nincs többé dohányreklám a Formula-1-ben, változik az időmérő, Felipe Massa visszatér a kispadról, érkezik Sergio Perez....