Luca de Meo 2020 nyarán a Renault vezérigazgatójaként 7,3 milliárd eurós veszteséget talált a cégben, azonban a „Renaulution” program segítségével megfordította a helyzetet, új modellekkel frissítette fel a kínálatot és megmentette az Alpine almárkát.
De Meo távozása után merül fel a kérdés, hogy mi lesz a Renaulution projekt sorsa, amikor ő a luxusmárka-csoport, a Kering élére áll.
A vezetőt az autóiparban az különböztette meg, hogy szenvedélyesen állt a kiváló termékekhez, miközben pénzügyileg is jártas volt és a „GFC” („kib*szottul jó autók”) tűzerejű létrehozására ösztönözte csapatát.
De Meo elődjének, Carlos Ghosn priorizálása a költségcsökkentés volt, ami unalmassá tette a termékpalettát, a cégnél ezért szükség volt az átalakításra.
A Renault jövője érdekében remélhetőleg De Meo utódai is folytatni fogják az átalakítás útján és tovább építik majd a Renaulution sikerét.