A Pirelli C6-os abroncsának szombati bemutatása az imolai versenyhétvégén meglepte mind a csapatokat, mind a beszállítót, mivel gyors körökön nem sikerült életben tartani. Az Aston Martin pilótái és George Russell legjobb köridejüket a közepes C5-ös gumikon futották az időmérőn. A pozitív pénteki tesztek után szombaton drámaian romlott a C6-os teljesítménye, ami miatt néhány csapat a megbízhatóbb C5-ösre váltott az időmérőn és a versenyen is. A Pirelli szerint az alulkormányzottság miatt nehéz volt optimálisan teljesíteni a C6-os abroncsokkal, és a használt gumik előnyösebb teljesítményt nyújtottak a versenyzők számára. A hátsó gumik minimális nyomása csökkentették szombatra, de az alulkormányzottság megjelenése nehéz magyarázatot ad. A Pirelli igazgatója szerint további elemzésekre van szükség, hogy teljes képet kapjanak a C6-os teljesítményéről.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Vasseur vallomása: A pszichológiai kihívások 2026-ban az év közbeni átállás során
Vasseur: Alábecsültem, mekkora pszichológiai teher 2026-ra átállni már év közben - F1VILÁG.HU -
Leclerc csalódott, de reménykedik: 2026-ra újra az élre kerülhet a Ferrari
Negyedik hellyel, ám komoly csalódottsággal zárta a 2025-ös Forma-1-es szezont Charles Leclerc Abu Dhabiban. A monacói... -
Az F1-es szezonzáró tesztjére készülnek az autóversenyzők
A 2025-ös Forma-1-es szezon ugyan véget ért, de a pályán még korántsem áll meg az élet:... -
Az F1-es Abu Dhabi Nagydíj hőseinek és kudarcainak története
Kik jöttek ki a legjobban és kik a legrosszabbul a szezonzáró hétvégéből? Négy nagy győztest és... -
A Red Bull és Verstappen csalódást okozott Abu-Dzabi versenyén
Max Verstappen nem tartotta fel a mezőnyt, hogy az üldözők megnehezíthessék Lando Norris dolgát, de erre... -
Az 2025-ös Formula 1 világbajnoka Lando Norris, de Verstappen diadalmaskodott a szezonzárón
A Red Bull versenyzője, Max Verstappen a pole pozícióból rajtolva megnyerte a Forma-1 2025-ös idényének záróversenyét,...