Mario Isola, a Pirelli motorsportos igazgatója, elárulta, hogy az F2-es autókhoz átalakított abroncsokat ők biztosították, és az első találkozásuk két évvel ezelőtt, Bahreinben történt. A filmkészítők a Mercedes által készített átalakított F2-es autóknál tapasztaltak problémákat a gumihőmérséklettel, ami lassabb tempóban nehezítette a tapadást. Új, az F2-es autókhoz közelebb álló abroncskeverékeket kellett készíteniük a forgatáshoz. Isola szerint a Drive to Survive sikere után az F1 és a részvényesek újabb népszerűségnövekedést várnak. Az embereknek lehetősége nyílik a versenyzők és a sportág kulisszatitkaiba betekinteni a Netflix sorozatán keresztül.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A bizonytalanság körülveszi a csapatok Pit Stop stratégiáját a Pirelli F1-es versenyre
Egy kiállás vagy kettő dupla kemény gumis etappal: az edzéseken szerzett kevés adat miatt még Mario... -
A Kifordított Innováció: Az F1-es Futamok Izgalmait Veszélyeztetné Az Új Újítás
A Pirelli vezető F1-es mérnöke és három csapatfőnök sem tartja jó ötletnek azt, amit a jogtulajdonos... -
Egyre Fokozódó Izgalom: Az Idei USA Nagydíj Váratlan Fordulatai!
Persze a puding próbája mindig az evés, de az idei USA Nagydíj előtt történt egy fontos... -
Pirelli: Colapinto kudarca mögött más okok állnak
Ők viszont értékes kilométereket veszítettek az Alpine balesete miatt, de így is véglegesítették a 2026-os abroncsok... -
-
Nehézségekkel teli kihívás vár a Pirellire az új abroncsfejlesztés terén 2026-ra
Sokan nem tudják, hogy a Forma-1-be jövőre érkező új technikai előírásokkal nemcsak az autók, hanem az...