A Forma-1 óriási népszerűségre tett szert a közösségi médiában

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


A közösségi médiában legnépszerűbb bajnokságok között top 10-es a Forma-1

Az F1 a nyolcadik helyen végzett a Sportingmedia által készített követők számának felmérésében, amely a Facebook, Instagram, Twitter és TikTok platformokon zajlott. A Forma-1 valójában kis méretű terméknek számít a tíz csapattal és húsz versenyzővel, míg más sportágaknak több csapata és több ezer játékosa van. Ennek ellenére az F1 jól teljesít a rövid videók kiemelésével, amelyeket a különböző oldalakon megosztanak, és sikeresen elérik a tinédzserek közönségét. Ez a felmérés mutatja a bajnokság népszerűségét, és Toto Wolff szerint még a dominancia sem fogja rontani a nézőszámot, különösen Max Verstappen idén elért sikerei ellenére.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések