A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Az őszi szünet utáni F1-es USA Nagydíjon vethetik be az újabb fejlesztést: Toto Wolff szerint egyelőre nem egyértelmű, hogy melyik specifikáció a nyerő.
A Mercedesnél az új padlólemez okoz gondokat az autó teljesítményében, Spában még nem volt felhasználva, de Zandvoortban és Monzában igen, azonban nem hozta várt eredményt. Az újítás leszorítóerőt biztosít, de az autó egyensúlyát is befolyásolhatja negatívan. A csapat a legutóbbi Azerbajdzsáni Nagydíjon visszatért az előző specifikációhoz adatgyűjtési céllal. Október második felétől a csapat egy újabb változattal állhat elő, remélve, hogy megoldja az autóegyensúlyi nehézségeket. A csapatfőnök szerint a teljesítményingadozás mögött elsősorban az autóbalansz, a gumik megfelelő működési tartománya és az aerodinamika áll.