A Formula 1 világa lázban – a legfrissebb hírek a legnagyobb csapatokról és Verstappenről

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


Nem Verstappené lett a díj, Sainz új szerződést akar, Hülkenberg 40 felett is maradna, a Ferrari nem akarja az Andrettit, nyomás Monzán – szerdai F1-es hírek és sztorik.

A mai napon számos érdekes és fontos hír jelent meg a Forma-1 világában. Az egyik fő téma az olasz pályák jövője volt, Stefano Domenicali, az F1 vezetője kijelentette, hogy fontosnak tartja Monza és Imola megtartását a versenynaptárban, és nyomást gyakorol a feleknek annak érdekében, hogy ez meg is valósulhasson.

A Ferrari ismét a figyelem középpontjába került, Carlos Sainz elmondta, hogy szeretne még a szezon előtt hosszabbítani szerződését a csapattal. Frederic Vasseur, az Alfa Romeo csapatfőnöke kiemelte, hogy mire lehetett visszavezetni a Ferrari feljövetelét az idei év második felében.

Vasseur továbbá érdekes kijelentést tett az Andretti csapat érkezésével kapcsolatban, ellenezve ezt a lépést. Emellett egy érdekes listát is megosztottak arról, hogy melyik csapatnál meddig volt az aktuális csapatfőnök a vezető székben.

A McLaren is nyilatkozott, Andrea Stella, a csapatfőnök elmondta, hogy miért követ el hibákat Lando Norris az időmérőkön, valamint Zak Brown, a cégvezető aggodalommal tölti el a Red Bull és a Toro Rosso közötti kapcsolat.

Max Verstappen számára szokatlan érzés volt, hogy nem ő nyerte az év sportolója címet a BBC-nél, hanem az norvég futballista, Erling Haaland. Emellett bemutattak egy döbbenetes statisztikát a holland versenyzőről.

Az egyéb hírek között szó volt Nico Hülkenberg lehetséges váltásáról az Audihoz, az időmérős piros zászlókra vonatkozó új szabály bevezetéséről a nevelőszériákban, Fernando Alonso véleményéről az Aston Martin következő évéről, és Robert Kubica arról, hogy rosszkor volt a rossz helyen a Williamsnél.

Természetesen folytatódott a szezonértékelő sorozat is, ahol az év három legjobb csapatát választották meg, és volt egy kiemelt szezonértékelő írás az Autósport és Formula Magazinból Mészáros Sándor tollából. Végül pedig ajánlják az olvasóknak a Pitwall című magazinműsort, ahol többek között beszéltek az F1 2026-tól érkező új irányításról.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések