Irvine botrány: A Forma-1 sztárja a közbeszéd középpontjában

Irvine botrány: A Forma-1 sztárja a közbeszéd középpontjában

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


A Ferrari-pilóta egy repülőbalesetet úszott meg ép bőrrel. Elásta a csatabárdot Villeneuve és Button, Hamilton ügyesen kibújt az alól, hogy a Mercedes új balhéjáról beszéljen, Schumacher szíve pedig mindig vörös marad: ezeket a híreket olvashattuk május 28-án 1999 óta.

Max Verstappen 2023-ban Monacóban eső ellenére is győzött, megőrizte az első helyet és ismét világbajnok lett. Fernando Alonso taktikai hiba ellenére második lett, Esteban Ocon pedig a dobogóra vitte az Alpine-t. Sergio Perez 2 kör hátránnyal ért a célba. Az új szabályok 2022-ben komoly próbatétel elé állítják a csapatokat, főleg a költségvetés szempontjából. Lewis Hamilton 2021-ben nem akar szópárbajba keveredni versenytársával, Max Verstappennel. Daniel Ricciardo 2020-ban a McLarennel írt alá, bár korábban a Ferrarival is egyeztetett. Sebastian Vettel 2019-ben szerint a Ferrari nem annyira rossz, mint amilyennek látszik. Simone Resta 2018-ban a Sauberhez csatlakozott a Ferraritól. Jenson Button 2017-ben a McLaren helyettesítőjeként csak a bokszutcából rajtolhatott a Monacói Nagydíjon a motorcseréje miatt. Daniel Ricciardo 2016-ban megnyerte a pole-pozíciót Monacóban, míg Max Verstappen az utolsó helyről rajtolt, miután összetörte autóját. Felipe Massa 2014-ben nem lepődött meg azon, hogy Kimi Raikkönen lemar Ferando Alonso mögött a Ferrarinál. Lewis Hamilton 2013-ban a saját teljesítményére fókuszált, mikor a Mercedes titkos gumitesztjéről kérdezték a Pirelli botrány kapcsán. És 2012-ben Romain Grosjean, a Lotus pilótája kritikákat kapott balesetezési hajlama miatt.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések