A McLaren forradalmi újítása a versenypályán

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


Max Mosley, az FIA korábbi elnöke reformálná a liszenszpontok kiosztását a fiatal Raikkönen miatt, Schumacher véget vetne Hakkinen uralmának, a Belga Nagydíj pedig eltűnik a versenynaptárból.

„Hatalmas változások jönnek az F1-ben a következő években: 2023-ban a FIA-elnök átadja az irányítást Nikolas Tombazisnak, de megtartja az elnöki pozíciót. 2022-ben eltűnik az egységes térdelés a futamok előtt, a pilóták szabadon dönthetnek erről. 2021-ben egy új csapat, a Monaco F1 Racing Team csatlakozhat a mezőnyhöz. 2020-ban a McLaren búcsút intett a Hondának, ami segítette őket a fejlődésben. 2019-ben a Honda szeretné, hogy az FIA vizsgálja meg a motorszabályokat. 2018-ban a McLaren vezetője figyelmeztetett arra, hogy több csapat is kiszállhat az F1-ből, ha a Ferrarinak és a Mercedesnek kedveznek az új szabályok. 2017-ben az istállók standardizálnák bizonyos alkatrészeket az autókban. 2016-ban Jean Todt szerint jogtalan a Mercedes kritikája. 2015-ben a Red Bull tulajdonos szerint unalmas szezon várható a Mercedes miatt. 2013-ban Sebastian Vettel elégedett az autó megbízhatóságával a téli teszthéten. 2012-ben Kimi Raikkönen hasznos tesztnapokat zárt. 2011-ben a Force India bemutatta új versenyautóját. 2009-ben a törökök bizonytalanságban vannak a kontraktusuk megújításával kapcsolatban. 2008-ban a Malajziai Nagydíj szervezői fontolgatják a villanyfényes futamok lehetőségét. 2007-ben Fernando Alonso szerint a McLaren-nak még sok munka előtt áll az idényben. 2006-ban törölték a Spai futamot a felújítások miatt. 2005-ben a McLaren új és különleges megoldással tesztel Jerezben. 2002-ben korábban történtek változások vannak.”

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések