A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Az F1-es csapatok fejlesztései a Japán Nagydíjra
A Suzukára érkező csapatok közül többen nem hoztak új fejlesztéseket, például a Haas, az Alfa Romeo, az Alpine és a Red Bull autója is a már korábban rendelkezésre álló alkatrészekkel versenyezett Japánban.
Azonban néhány csapat finomított a meglévő alkatrészein. A Ferrari például módosított a padlólemezén, a diffúzor oldalfalán és az oldaldobozok formáján is, hogy jobban passzoljon a padlólemez felső részéhez és javítsa a leszorítóerő elosztását.
A Mercedes kis szárnyacskát helyezett a hátsó szárnyára, ami helyi leszorítóerőt generál és hatékonyabbá teszi a hátsó szárny működését.
A McLaren a hátsó övszárnyat és az oldaldobozok belépő részét változtatta meg a jobb aerodinamika érdekében, amit mindkét versenyzőjük autóján alkalmaznak.
Az Aston Martin az első fékcsövek kialakításán változtatott a hűtés javítása érdekében, de ezt nemcsak a Suzukára szabták, hanem általános fejlesztésnek tekintik.
Az AlphaTauri a hátsó szárnyat és a visszapillantó tükrök kialakítását változtatta meg, hogy jobb légellenállást és sebességet érjenek el a pályán.
A Williams a padlólemez belső éleinek magasságát vágta vissza a helyi leszorítóerő és a levegőáramlás hatásának változtatása érdekében.
Forrás: Formula