Az Emilia-Romagna Nagydíjon debütált, de gyenge eredmények miatt a Mercedes nem használta felfüggesztését a monacói és spanyolországi hétvégén sem, adatokat akartak gyűjteni. Montréalban jól teljesítettek, a sima pálya kedvezett autójuknak, de a hőség kihívást jelentett számukra. A kanadai verseny eredményeként a csapat visszaállította az átdolgozott geometriájú felfüggesztést, Toto Wolff optimista a fejlesztés irányát illetően, de a korreláció nehezen kezelhető. Az Ausztriában várható melegebb körülmények újabb kihívást jelenthetnek a Mercedes számára, az új felfüggesztés hatékonyságáról pedig a Red Bull Ringen kiderülhet. A csapatnak tovább kell fejlesztenie autóját az abroncsok optimális hőmérsékletének fenntartása érdekében, hogy javítsanak a teljesítményükön a következő hétvégén.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A fenyegető kommentek mély sebeket ejtettek Antonellában
Soha nem tenne olyat, hogy elengedi egy vetélytársát, ezért is viselték meg különösen az F1-es Katari... -
2026-os Forma-1-es mezőny teljes és kész – Ismerd meg a versenyzőket!
A Red Bull és a Racing Bulls keddi bejelentésével véglegessé vált a 2026-os Forma-1-es mezőny. De... -
Legendás csapatvezető, Sir Frank Williams halála: Az F1 világ egy hősének búcsúja.
Alonso nem vonulna vissza a harmadik világbajnoki címe előtt, David Coulthard elképesztőnek tartja a Williams autóját... -
A Mercedes csapatfőnökének hihetetlen döntése: 300 millió dollárért eladta részesedését egy autóversenyzőnek
Többekben felmerülhetett, hogy közeleg Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnökének búcsúja, de a valóság nem is állhatna... -
Az „Eladott Wolff-rész alapján a Mercedes F1-es csapat értéke 6 milliárd dollár” cím hatásos lehet.
Wolff eladott része alapján 6 milliárd dollár a Mercedes F1-es csapatának értéke -
F1-Archív: Feszült hangulat a középpontban egy normális világban
Nincs több digitális fizető szolgáltatás, Michelisz Norbert először nyer, Zak Brown a McLaren élén, Alonso a...