Az Emilia-Romagna Nagydíjon debütált, de gyenge eredmények miatt a Mercedes nem használta felfüggesztését a monacói és spanyolországi hétvégén sem, adatokat akartak gyűjteni. Montréalban jól teljesítettek, a sima pálya kedvezett autójuknak, de a hőség kihívást jelentett számukra. A kanadai verseny eredményeként a csapat visszaállította az átdolgozott geometriájú felfüggesztést, Toto Wolff optimista a fejlesztés irányát illetően, de a korreláció nehezen kezelhető. Az Ausztriában várható melegebb körülmények újabb kihívást jelenthetnek a Mercedes számára, az új felfüggesztés hatékonyságáról pedig a Red Bull Ringen kiderülhet. A csapatnak tovább kell fejlesztenie autóját az abroncsok optimális hőmérsékletének fenntartása érdekében, hogy javítsanak a teljesítményükön a következő hétvégén.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Wolff figyelmeztet: A szimuláció-valóság kockázata a 2026-os szabályváltozásoknál
Toto Wolff szerint a 2026-os, radikális Forma-1-es szabályváltozások előtt egyetlen tényező emelkedik ki igazán a kockázatok... -
Az új fórmula-1 csapat érkezését jelző cím: „Audi Revolut F1 Team: köszöntés a versenypályán, búcsúzás a Saubertől!
Az Audi jövőre debütáló csapata körül egyre több minden körvonalazódik, miközben a Sauber 33 év után... -
A McLaren öröme: Wolff elismeri a Mercedes-motor hatékonyságát
A McLaren idén történelmi duplázást ünnepelhetett, Toto Wolff pedig „szép” részletnek nevezte, hogy a Mercedes erőforrása... -
Verstappen előnye: Wolff szerint a 2026-os F1-es szabályokkal kapcsolatban
Komoly előnybe kerülhet Max Verstappen a 2026-ban érkező új Forma-1-es szabályokkal – legalábbis Toto Wolff szerint,... -
Wolff és Russell vitája: Beavatkozik-e a Mercedes a világbajnoki küzdelembe?
Mivel Russell a 4. helyről kezd Abu-Dzabiban, megvan rá az esélye, hogy hatással legyen a vb-harcra.... -
A legendás Kimi Raikkönen visszatér az F1-be – Új szerződéssel a mezőnyben!
Raikkönen megérkezik a Formula-1-be, Frank Williams hosszú időre elkötelezi magát a királykategória mellett, Ecclestone pedig kritizálja...