Az Emilia-Romagna Nagydíjon debütált, de gyenge eredmények miatt a Mercedes nem használta felfüggesztését a monacói és spanyolországi hétvégén sem, adatokat akartak gyűjteni. Montréalban jól teljesítettek, a sima pálya kedvezett autójuknak, de a hőség kihívást jelentett számukra. A kanadai verseny eredményeként a csapat visszaállította az átdolgozott geometriájú felfüggesztést, Toto Wolff optimista a fejlesztés irányát illetően, de a korreláció nehezen kezelhető. Az Ausztriában várható melegebb körülmények újabb kihívást jelenthetnek a Mercedes számára, az új felfüggesztés hatékonyságáról pedig a Red Bull Ringen kiderülhet. A csapatnak tovább kell fejlesztenie autóját az abroncsok optimális hőmérsékletének fenntartása érdekében, hogy javítsanak a teljesítményükön a következő hétvégén.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Verstappen előnye: Wolff szerint a 2026-os F1-es szabályokkal kapcsolatban
Komoly előnybe kerülhet Max Verstappen a 2026-ban érkező új Forma-1-es szabályokkal – legalábbis Toto Wolff szerint,... -
Wolff és Russell vitája: Beavatkozik-e a Mercedes a világbajnoki küzdelembe?
Mivel Russell a 4. helyről kezd Abu-Dzabiban, megvan rá az esélye, hogy hatással legyen a vb-harcra.... -
A legendás Kimi Raikkönen visszatér az F1-be – Új szerződéssel a mezőnyben!
Raikkönen megérkezik a Formula-1-be, Frank Williams hosszú időre elkötelezi magát a királykategória mellett, Ecclestone pedig kritizálja... -
A fenyegető kommentek mély sebeket ejtettek Antonellában
Soha nem tenne olyat, hogy elengedi egy vetélytársát, ezért is viselték meg különösen az F1-es Katari... -
2026-os Forma-1-es mezőny teljes és kész – Ismerd meg a versenyzőket!
A Red Bull és a Racing Bulls keddi bejelentésével véglegessé vált a 2026-os Forma-1-es mezőny. De... -
Legendás csapatvezető, Sir Frank Williams halála: Az F1 világ egy hősének búcsúja.
Alonso nem vonulna vissza a harmadik világbajnoki címe előtt, David Coulthard elképesztőnek tartja a Williams autóját...