Hadjar és Liam Lawson az európai triplahétvége során 20 pontot gyűjtöttek, ám Montréaltól kezdve problémáik akadtak az abroncsok kopásával. Hadjar 12. helyről startolva gyengébb tempójú volt a túlzott gumikopás miatt, míg Lawson hűtési problémák miatt kellett feladnia a versenyt. A Racing Bulls csapatvezetője szerint nem voltak elég gyorsak a legjobbakhoz, és a középmezőny szoros volt, így visszaestek a pontszerző pozíciókról. A faenzai gárda most a Haasszal azonos pontszámmal (28) a konstruktőri tabella hetedik helyén áll. A Kanadai Nagydíj után érdemes megvizsgálni, hogyan alakulnak a csapaton belüli időmérős párharcok.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Az arany visszatért: Vámosi Tibor negyedszeres bajnok
A BMW hibátlanul működött, neki csak vezetnie kellett: a futamokat uralva, a győzelmeket sorban szerezve lett... -
Jenson Button elképesztő fittsége és ostoba döntése: Íme a videók!
Jenson Button néhány hete fejezte be a pályafutását a profi autóversenyzés világában, de úgy látszik, nem... -
Norris egykori tanára: „Arra vagyunk a legbüszkébbek, hogy Lando megmaradt önazonosnak”
Lando Norris 2025-ben, az Abu Dhabi Nagydíjon váltotta valóra gyerekkori álmát: egy keményen megszerzett dobogóval biztosította... -
Az F1 históriájában: Villeneuve két ferrarist lehülyézte a pályán
A kanadai szerint Rubens Barrichello és Michael Schumacher is viccet csinált a sportból 2002-ben. Lauda 52... -
Munster mégis Rally1-es autóba ülhet a Montén, de előtte egy jóval nagyobb feladat vár rá
Grégoire Munster ugyan kikerült az M-Sport Rally1-es csapatából, azonban a Montén úgy tűnik, mégis rajthoz állhat,... -
A 2025-ös év F1-es versenyzője: Ki szerezte meg az első helyet?
Lando Norris lett a világbajnok, de vajon őt is láttuk-e a legjobbnak idén? Idén is az...