Hadjar és Liam Lawson az európai triplahétvége során 20 pontot gyűjtöttek, ám Montréaltól kezdve problémáik akadtak az abroncsok kopásával. Hadjar 12. helyről startolva gyengébb tempójú volt a túlzott gumikopás miatt, míg Lawson hűtési problémák miatt kellett feladnia a versenyt. A Racing Bulls csapatvezetője szerint nem voltak elég gyorsak a legjobbakhoz, és a középmezőny szoros volt, így visszaestek a pontszerző pozíciókról. A faenzai gárda most a Haasszal azonos pontszámmal (28) a konstruktőri tabella hetedik helyén áll. A Kanadai Nagydíj után érdemes megvizsgálni, hogyan alakulnak a csapaton belüli időmérős párharcok.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A Mercedes-motor királyként uralkodik: a legfrissebb F1 hírek
Botrány a Mercedes megoldása miatt, megmutatta új motorhangját a csillagos márka, kijött a nevezési lista, tudjuk,... -
Az F1 2025: Teltház és Siker a Pit Lane-en
Tovább növekszik az F1 iránti érdeklődés: a sportág kiadta a 2025-ös sikereket alátámasztó adatokat. -
Felfedeztek egy kiskaput, a fél F1-es mezőny nagy előnyben kezdheti a 2026-os szezont
Az FIA által is megerősített információk szerint két gyártó megtalálta a módját, hogyan játszhatja ki a... -
A Verstappen-Hamlin duó uralja a versenypályákat: Az év legjobbjai a sorban
Verstappen idén is a csúcson, Hamlin egyetlen NASCAR-pilótaként jutott be a világ 10 legjobb versenyzője közé... -
Az új korszak árnyékában: szabályviták miatt aggodalom az első F1-es verseny előtt
Új korszak, régi játszmák: szabályértelmezési vita miatt jöhet óvás az első F1-es versenyen - F1VILÁG.HU -
Huszonhat év után újra Corollával jön a ralipályákra a Toyota
A Toyota Gazoo Racing huszonhat év után ismét raliautót fejleszt a Corollából, az új autó az...