A Ferrari csapat kedden közzétett közleménye próbálta más megvilágításba helyezni a stewardok döntését, miszerint az autójuk nem felelt meg a technikai szabályoknak és biztonsági kockázatot jelentett a hiányzó csavarok miatt a hátsó szárnyukban. A csapat szerint az eltűnt csavarok nem veszélyeztetik az autó biztonságát. A szabályok által engedélyezett 15 mm helyett a hátsó szárny hajlása 52 mm volt, ami teljesítményelőnyt biztosított a Ferrarinak a többi autóval szemben. A csapat vitatta, hogy bármilyen előnyük származott volna a problémából, és állítják, hogy semmilyen veszélyt nem jelentettek más versenyzőkre nézve sem. A Ferrari egyértelművé tette, hogy teljes mértékben megbíznak a WEC szabályokban, és nem kritizálták a bíráskodást a közleményben.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Készüljön a hóra: indul az ERC-szezon finn versennyel!
Bő egy év múlva akár havas finn versennyel is kezdődhet az ERC-szezon, miután a projekt közelebb... -
Tsunoda vallomása: Az F1 az életem – A Red Bull váltásáról való bánat
A katari hétvégét követően jelentette be a Red Bull, hogy Yuki Tsunoda 2026-ban kikerül a Forma-1... -
A barátság repülőgépe: amikor a pilótavacsora útját állják
Sorozatban negyedik évben rendezték meg az F1-es szezonzáró hétvégéjén a versenyzők közös vacsoráját, de ezúttal is... -
Az esélyek felélénkülnek: Lawson a Red Bull visszatéréséről
A Racing Bulls pilótája, Liam Lawson őszintén beszélt arról, eszébe sem jutott, hogy 2026-ra esetleg visszatérhet... -
Az önbizalom és alázat fontossága a teljesítmény terén: Lando Norris és Max Verstappen példája
„Lando túl magabiztos és öntelt, és nem teljesít úgy nyomás alatt, mint Max” -
A Ferrari jövője: Hamilton szerint személyi változásokra van szükség 2026-ra
A hétszeres világbajnok Lewis Hamilton szerint a Ferrarival közösen meg kell vizsgálniuk a személyi változtatások lehetőségét...