A Ferrari csapat kedden közzétett közleménye próbálta más megvilágításba helyezni a stewardok döntését, miszerint az autójuk nem felelt meg a technikai szabályoknak és biztonsági kockázatot jelentett a hiányzó csavarok miatt a hátsó szárnyukban. A csapat szerint az eltűnt csavarok nem veszélyeztetik az autó biztonságát. A szabályok által engedélyezett 15 mm helyett a hátsó szárny hajlása 52 mm volt, ami teljesítményelőnyt biztosított a Ferrarinak a többi autóval szemben. A csapat vitatta, hogy bármilyen előnyük származott volna a problémából, és állítják, hogy semmilyen veszélyt nem jelentettek más versenyzőkre nézve sem. A Ferrari egyértelművé tette, hogy teljes mértékben megbíznak a WEC szabályokban, és nem kritizálták a bíráskodást a közleményben.
Kapcsolódó bejegyzések
-
M-Sport bejelentése: három Rally1-es autó a szezonnyitón
Grégoire Munster ugyan kikerült az M-Sport teljes munkaidős versenyzői közül, de a Monte-Carlo Rallyn Rally1-es autóval... -
A Ferrari sikeres új vezetővel navigál az F1 csúcsára
Hiába írt alá idén szerződéshosszabbítást, időnként továbbra is felszínre törnek sejtések azzal kapcsolatban, hogy a Ferrari... -
Az őszinte vallomás: Verstappen okát árulta el, miért ebédelt Wolff-fal Szardínián
Max Verstappen részletesen felidézte, hogyan futott össze a Forma-1 nyári szünetében Szardínián Toto Wolff-fal, miután a... -
A győzelemre kész Pintér Zsombor
Fiatal kor, büntetősúly, fordított rajtrácsos startok: mindezek ellenére dominálta a Swift Cup Europe szezonját a GFS... -
Kiderült, mikor mutatkozik be a 2026-os KTM
Hivatalossá vált, hogy január 27-én hullik le a lepel a KTM motorjairól, ráadásul a gyári alakult... -
A halálos síbalesettel sújtott Brad Keselowski tragédiája
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven.