Augusztus végén a NASCAR Cup rájátszásának előtt a többség aláírta az új charter-szerződést, de két csapat, a 23XI Racing és a Front Row Motorsports nem tette ezt meg, kifogásolva a szerződés gazdasági hátrányait és a NASCAR túlzott befolyását. A 23XI és az FRM perelni kezdte a NASCAR-t és vezetőjét, Jim France-t, azért hogy változást hozzanak a sportban, és az igazságosságot szolgálják. A csapatok 2025-ben hatályba lépő szerződésének részletei korlátoznák a versenyt és erőltetnék a csapatokat a NASCAR-hoz és beszállítóihoz. A csapatok hosszú ideje küzdenek nagyobb bevételekért, és a charterek állandóvá nyilvánításáért. Jelenleg 36 charter érhető el, amik biztos rajthelyet és részesedést a bevételekből biztosítanak.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Mercedes: Erős időmérő, fájdalmas verseny – Wolff dühösen értékelt
Komoly csalódottságának adott hangot a Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff a Szaúd-arábiai Nagydíjat követően, miután alakulata teljesítménye... -
A büntetésen mehetett el Verstappen győzelme, de Norrisnak ettől még nem lesz igaza
Max Verstappen győzelme jó eséllyel a büntetésen múlott Dzsiddában, de ez nem jelenti azt, hogy gyorsabb... -
Piastri „inkább ne keménykedjen olyanok ellen, mint Verstappen”
A legnagyobb híve nem szereti azt látni, ami a szaúdi futam rajtjánál is történt Verstappen ellen,... -
Vasseur: „2000 százalékig támogatom” Hamiltont!
A Ferrari csapatfőnöke, Fred Vasseur teljes támogatásáról biztosította Lewis Hamiltont a Szaúd-arábiai Nagydíjat követően. A brit... -
Stella: Hamilton védte meg Leclerc dobogóját
Andrea Stella szerint Norris stratégiája tökéletesen működött a dzsiddai F1-es futamon, ám a Hamiltonnal való csata... -
Latvala szerint a Hyundai döntése komolyan befolyásolná a WRC jövőjét is
Jari-Matti Latvala szerint komolyan befolyásolhatja a WRC jövőjét is, hogy a Hyundai Motorsport kilép-e év végén....