Augusztus végén a NASCAR Cup rájátszásának előtt a többség aláírta az új charter-szerződést, de két csapat, a 23XI Racing és a Front Row Motorsports nem tette ezt meg, kifogásolva a szerződés gazdasági hátrányait és a NASCAR túlzott befolyását. A 23XI és az FRM perelni kezdte a NASCAR-t és vezetőjét, Jim France-t, azért hogy változást hozzanak a sportban, és az igazságosságot szolgálják. A csapatok 2025-ben hatályba lépő szerződésének részletei korlátoznák a versenyt és erőltetnék a csapatokat a NASCAR-hoz és beszállítóihoz. A csapatok hosszú ideje küzdenek nagyobb bevételekért, és a charterek állandóvá nyilvánításáért. Jelenleg 36 charter érhető el, amik biztos rajthelyet és részesedést a bevételekből biztosítanak.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Visszatér a kvalifikáció a WRC-be: Újabb dimenziót nyer az autóversenyzés világa
Egy bő évtizedre elfelejtették a kvalifikációt a WRC-ben, ám jövőre visszatérhet a rendszer az egyébként is... -
A szezon után dől csak el Lawson sorsa?
Az utolsó versenyt követően kap majd tisztább képet – így válaszolt az F1-es jövőjét firtató kérdésre... -
Pérez: Szakít az apjával a hibás döntés miatt
A Red Bull pilótája nem védte meg apját, António Pérezt, aki nemrég elfogadhatatlan módon vágott vissza... -
Tsunoda: Korlátlan ambíció a Red Bull üléséért – Váratlan kijelentés a csapattársakról
Yuki Tsunoda eltökélten dolgozik azon, hogy bebizonyítsa a Red Bull számára, helye van az energiaital-gyárosok nagycsapatánál.... -
Perez átveszi Verstappen ászkártyáját a padlólemezben
A hétvégi Las Vegas-i Nagydíjon megkapja a Red Bull vadonatúj padlólemezét Sergio Perez, így a mexikói... -
Hamilton elégedetlen az utolsó futamsorozat folytatásával
A Forma-1 hétszeres világbajnoka, Lewis Hamilton elismerte, kiábrándítóan alakult Sao Pauló-i Nagydíj után egyáltalán nem bánta...