Augusztus végén a NASCAR Cup rájátszásának előtt a többség aláírta az új charter-szerződést, de két csapat, a 23XI Racing és a Front Row Motorsports nem tette ezt meg, kifogásolva a szerződés gazdasági hátrányait és a NASCAR túlzott befolyását. A 23XI és az FRM perelni kezdte a NASCAR-t és vezetőjét, Jim France-t, azért hogy változást hozzanak a sportban, és az igazságosságot szolgálják. A csapatok 2025-ben hatályba lépő szerződésének részletei korlátoznák a versenyt és erőltetnék a csapatokat a NASCAR-hoz és beszállítóihoz. A csapatok hosszú ideje küzdenek nagyobb bevételekért, és a charterek állandóvá nyilvánításáért. Jelenleg 36 charter érhető el, amik biztos rajthelyet és részesedést a bevételekből biztosítanak.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A McLaren nyugodtan halad előre: a konstruktőri bajnokságot tartják fő prioritásnak
Mindig is a konstruktőri bajnokság volt a McLaren prioritása 2024-ben Andrea Stella csapatfőnök szerint – Norris... -
Millener: Oliver Solbergnek kell eldöntenie, hogy mit szeretne
Richard Millener, az M-Sport csapatfőnöke elárulta, a fordos csapat tárgyalt Oliver Solberggel, és most a svéd... -
A rutin mellett a gyilkos ösztön is hiányzik Norrisból?
Martin Brundle kétségeit fejezte ki Lando Norris „gyilkos ösztönével” kapcsolatban, miután a brit pilóta komoly hátrányba... -
Verstappen zseniális győzelme az F1-ben – számokkal alátámasztva
Elképesztő dolgokat hozott Forma-1 brazíliai futama, majd pedig ez visszatükröződött a hétvége statisztikáiban is. A 2005-ös... -
Verstappen győzelme az esőben: A Formula 1 történetének egyik legizgalmasabb pillanata
Balesetek, vitatott incidensek, esőkáosz, argentin szurkolóhad, meglepő dobogó és egy valószínűleg bajnoki címet érő győzelem –... -
A Verstappen győzelme: Elképesztő eredmény és hatalmas löket a versenyző karrierjének
Hihetetlenül fontos győzelemnek nevezte a brazíliait Max Verstappen, aki az eddigi nehéz időszak után már csak...