A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
A magaslati levegőre felkészülve a legtöbb csapat módosított hűtőnyílásokkal készült a Mexikóvárosi Nagydíjra. Radikális átalakítás egyik autón sincs, azonban szinte mindegyik istálló változtatott.
A Mexikóvárosi Nagydíj a legmagasabban fekvő versenypálya a versenynaptárban, ami ritkább levegőt eredményez. Ez a DRS hatékonyságát csökkenti, mivel kevesebb az autók légellenállása, viszont kritikus kérdéssé teszi a motorok és a fékek hűtését. Az összes csapat módosított a hűtőnyílásokon, hogy biztosítsák a hatékonyabb hűtést. A Red Bull a jobb oldali hűtőkopoltyúkat nagyobbította meg, míg a Ferrari a hűtőnyílásokat felnyújtotta a motorborításig. Az Alpine kicsit bemélyítette a kasztnit a hűtőnyílásoknál és a motorborítás hátsó részét is módosította, hogy több levegő és hő tudjon távozni. A McLaren a motorborítást és az első fékek hűtőnyílását változtatta meg, míg az Alfa Romeo csak a hátsó fékek hűtésére összpontosított. A Haas és a Williams is módosított a fékhűtőnyílásokon, míg az AlphaTauri az első fékek hűtését tartotta szem előtt, és a motorborítást is átalakították. A fékek hűtése tehát kiemelt fontossággal bír Mexikóban.
Forrás: Formula