A kép forrása: RallyCafe
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Michael Schumacher 1994-es spái esete után a Benetton apró jelét sem mutatta a beletörődésnek, és mindent megtett, hogy visszaszerezze a győzelmet.
Az 1994-es spái kizárás és a mostani austini kizárás között az a hasonlóság, hogy mindkét esetben a túlzott padlólemez-kopás volt a kiváltó ok. Azonban a két eset teljesen más körülmények között történt. Az 1994-es Belga Nagydíjon az elem miatt vették el Michael Schumacher győzelmét, míg most Lewis Hamilton és Charles Leclerc szenvedett ugyanezen probléma miatt. A padlólemez mint biztonsági elem bevezetése óta azonban az F1 autók tervezése megváltozott, így az elmúlt 29 évben senki nem bukott meg ezen a ponton. Azonban az új szabályok hatására a Red Bull csapatnak sikerült optimalizálnia a padlólemez hasmagasságát, ami előnyt jelent számukra a többi csapattal szemben. Végül, az 1994-es esetben a Benetton csapat fellebbezett az ítélet ellen, míg most a Mercedes és a Ferrari elfogadta az eltiltást.
Forrás: RallyCafe