Az Aston Martin és a Mercedes furcsa külsőjével szerezte meg az élvonalat az idei utolsó F1-es versenyen

Az Aston Martin és a Mercedes furcsa külsőjével szerezte meg az élvonalat az idei utolsó F1-es versenyen

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


Az abu-dzabi szezon utáni teszttel most már tényleg befejeződött az idei F1-es szezon. A Mercedes módosított szárnnyal készült 2026-ra, míg ketten is új csapatuk színeiben köröztek.

Az Aston Martin volt a leggyorsabb az idei utolsó F1-es tesztnapon, míg Kimi Antonelli a legszorgalmasabb. A Mercedes jelentős módosításokkal készül a 2026-os szezonra, beleértve az első szárnyat is.

Az Abu-Dzabi Nagydíj helyszínén rendezett keddi tesztnappal hivatalosan lezárult az idei év a pályán zajló F1-es események szempontjából. A teszten számos újonc és az idei mezőny 14 tagja vett részt, köztük Lando Norris is.

A Red Bull debütált Isack Hadjarrel, aki a 2026-os autóban körözött, míg Liam Lawson debütált a Racing Bullsnál csapattársaként. A Mercedesnél Kimi Antonelli vezetett, George Russell nem vett részt a teszten.

Az Aston Martin pilótája, Jak Crawford, szerezte meg a legjobb időt az öszvérautók között, míg Antonelli volt a legszorgalmasabb 157 körrel. Az öszvérautók 300 km/órában limitált sebességgel köröztek, ami újabb szempontokat adott a teljesítmény összehasonlításához.

Egyetlen komolyabb incidens történt a tesztnapon, amikor a Haas tesztpilótája, Ryo Hirakawa háttal nekicsapódott a falnak egy kicsúszás következtében. Az öszvérautóval tesztelők között Kimi Antonelli zárta az élen, míg a 2025-ös autóval tesztelők között Luke Browning volt a leggyorsabb.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések