Bizonygatnak a Ferrarinál: okosabbak Newey-nál? – Különleges megközelítések a versenyzésben

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


A Ferrari technikai igazgatója nem osztja a Red Bull zsenijének elképzeléseit, miközben mindenki más elkezdte követni Newey útját.

A Ferrari és a Haas csapatok az idei szezontól kizárólag vonórudas hátsó felfüggesztést alkalmaznak, míg a többi csapat, mint például a Red Bull, áttért a tolórudas megoldásra. Az SF-24-es bemutatása során a Ferrari is változtatást eszközölt koncepcióján, azonban a hátsó felfüggesztés terén kitartottak az eddig alkalmazott vonórudas megoldás mellett. A tolórudas felfüggesztés előnyeit Adrian Newey felismerése erősíti meg, aki szerint a felfüggesztés és a padlólemez összehangolása hatékonyabb lesz a leszorítóerő maximalizálásánál. Ezen elvek alapján a Red Bull, a McLaren, az Alpine és a Sauber is tolórudas felfüggesztést használ. A Ferrari azonban egyelőre nem tervezi változtatni koncepcióját, hiszen úgy vélik, a vonórudas megoldás több előnnyel jár számukra.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések