A kép forrása: RallyCafe
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Önerőből nem ment az írnek, Schumacher pedig ezúttal nem kaparta ki neki a gesztenyét, de alighanem ezt a Ferrarinál sem bánták.
A Ferrari 1999-ben korán áttért az 2000-es autó fejlesztésére, noha Eddie Irvine nagyon közel került a világbajnoki címhez. Irvine is helyes döntésnek tartotta a korai váltást jövőre koncentráltaként. A pályán mindent megtettek az ír pilóta sikeréért, bár végül nem sikerült a bajnoki cím megszerzése. A Japán Nagydíjon Irvine csak harmadik lett, így vesztett a címért vívott csatában a McLaren finn pilótájával, Mika Häkkinennel szemben. A Ferrari mégis megnyerte a konstruktőri bajnokságot, amivel legalább egy vigaszdíjat szereztek a maranellóiaknak Irvine személyes veresége után. Ross Brawn, a Ferrari akkori technikai igazgatója szerint a csapat belsőleg inkább Michael Schumachernek szánta volna a bajnoki címet, de Eddie Irvine-t is támogatták a lehető legjobban.