A kép forrása: Racingline
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
A PepsiCo az idén az F1-gyel kötött nagyszabűsú partnerséget, most pedig az egyik topcsapattal jelentett be együttműködést.
Jövőre visszatér a Forma-1-hez a PepsiCo, melynek egyik márkája, a 7UP, révén vált ikonikussá a sportágban Michael Schumacher 1991-es bemutatkozása idején. A Mercedesszel kötött új megállapodásban a PepsiCo három kulcsmárkáját, a Gatorade-t, a Sting-et és a Doritos-t helyezi előtérbe a szponzoráció során, terveznek rajongói aktivitásokat és közös projekteket is. A PepsiCo idén már többéves partnerséget kötött a Forma-1-gyel 2030-ig, ahol szintén a Gatorade, a Sting és a Doritos lesznek a fókuszban. A korábbi években már megjelentek az F1-ben, például az Eddie Jordan által alapított Jordan istállónál a 7UP márkával 1991-ben. Az újraéledő együttműködésre várva folynak még az egyeztetések arról, hogyan jelennek majd meg a termékek a Mercedes autóin és a csapatruházaton.