A kép forrása: Racingline
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
A pályán kívül is számos kötelezettségnek kell eleget tennie az F1-es versenyzőknek, ez is ezek közé tartozik.
Az F1 című film premierjén a versenyzők gondoskodtak arról, hogy szem előtt legyenek, és Fernando Alonso részt vett egy egymillió dollár értékű óra tervezésében. Az óramárkák hosszú ideje kapcsolódnak a motorsporthoz, és a Forma-1 vonzereje miatt az óragyártók versengenek az élmezőnyben.
A pilóták szponzori szerződései révén kötelességük viselni a legexkluzívabb órákat, és ezt a versenyek utáni megjelenéseiken is hangsúlyozzák. Az F1 című film bemutatója New Yorkban rávilágított arra, hogy a versenyzőknek figyelniük kell az órájuk reklámozására más eseményeken is.
Charles Leclerc és Lando Norris példái mutatják, hogy az órák értéke jelentős lehet, de Fernando Alonso 1 millió eurót érő órája még ezeket is felülmúlja. Az órák fontosságát igazolja Molnár Martin és Robert Kubica is a motorsport más területein elért sikereikkel.