Mexikóvárosban indul a Formula E 16 futamból álló szezonja, a címvédő Dennist sok kihívó próbálja letaszítani a trónról.
A Formula E szezonja következik, a 24 órás versenyt az eredeti tervekkel ellentétben később, két héttel később rendezik Dubajban. Emellett egy téli utánpótlás-széria is kezdődik, amit érdemes figyelembe venni. A Formula E 10. szezonjában hét korábbi bajnok is részt vesz a versenyen, ahol stabil szabályok és épített pályák várják a versenyzőket. Bár a felkészülés negatív szalagcímekkel járt, mint a tűzeset a teszt bokszutcában vagy a gyorstöltés elnapolása, valamint a mexikói forduló lefújása és a mesterséges intelligencia problémái, mindez nem jelenti azt, hogy a verseny ne lehetne izgalmas és kiélezett. A címvédő Andretti-pilóta, Jake Dennis ellen sok kihívója van, mint például a DS Penske párosa, a Jaguar új-zélandi superteame vagy az Envision csapat. Továbbá, a Maserati, a McLaren vagy az újjáéledő ABT is szerepet játszhat a bajnoki harcban. Az ellenőrző szezontól kezdve, amely a londoni zárófutamig tart, minden kérdésre választ kapunk. A téli időszakban a fiatal pilóták szívesen indulnak a Közel-Kelet barátságos éghajlatú bajnokságaiban, hogy tapasztalatokat szerezzenek és fejlődjenek. A Formula Regional sorozat is két helyszínen, összesen 5 fordulónak otthont ad, a szezon pedig elindul a Yas Marina pályán, amelyet az F1 is ismer. Bár kevésbé ismert nevek vannak a mezőnyben, a versenyzők között szerepel Brando Badoer és ifjabb Emerson Fittipaldi apja, akik mindkettejük Forma-1 pilóták voltak, bár különböző eredményekkel és több évtizednyi késéssel. A Formula E továbbra sem megbízható a gyorstöltéssel, így halasztják az elektromos autózás „szuperfegyverét”.