Ennyi pénzt kaszáltak pillanatok alatt a Ferrari szponzorai Hamiltonnal

Ennyi pénzt kaszáltak pillanatok alatt a Ferrari szponzorai Hamiltonnal

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


Egy cég megbecsülte, Hamilton első közösségi médiás bejegyzése mekkora értéknövekedést generált a Ferrari szponzorainak.

Lewis Hamilton első Ferraris tesztje óriási érdeklődést generált, és egy cég elismerően reagált rá, a brit pilóta első közösségi médiás posztja pedig jelentős értéknövekedést hozott a szponzorok számára. A Sponsorlytix sportadatokkal foglalkozó cég elemzése szerint Hamilton fotója gyorsan 11 millió emberhez jutott el a Twitteren. Az analízis szerint a HP szponzorációja nőtt a leginkább, 62,1 ezer dollárral, ami részben annak köszönhető, hogy a logójuk a legkiemeltebb a ruhán. A többi szponzor értéknövekedése 35,9-52,1 ezer dollár között mozgott. Fontos megjegyezni, hogy az analízis csak azokat a szponzorokat vette figyelembe, akik emblémája jól látható volt az overálon. Hamilton eltérítette a kérdést arról, milyen érzés volt neki az első Ferrari-vezetés.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések