A kép forrása: Racingline
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
A Red Bull és a Mercedes is folytatta a fejlesztést egy olyan területen, amelyen a McLaren és a Ferrari eltérő okból leállt.
A Red Bull és a Mercedes is új első szárnyat hozott a Szingapúri Nagydíjra, helyezve előtérbe az aerodinamikai hajlékonyság témáját.
Az FIA szigorította az első szárnyakra vonatkozó terheléses teszteket, amivel a csapatoknak nehezebb dolguk van hajlékony szárnyakat készíteni.
A Mercedes és a Red Bull is dolgozott a szigorítással elveszített előnyök visszaszerzésén, különös figyelmet szentelve az aerodinamikai hajlékonyságnak.
Míg a Red Bull már Belgiumban bevetett egy jelentős tapasztalattal rendelkező felfüggesztési megoldást, addig a Ferrari végül ezt választotta, de ez csúnya bukásnak bizonyult.
Az idény során mind a Ferrari, mind a Red Bull új elemeivel továbbra sem tudtak győzelmet aratni, ami a konstruktőri helyezéseket is veszélybe sodorta őket.