Max Verstappen a monacói hétvégén kezdetben második pozícióban végzett az első edzésen, de a második edzésen már csak tizedik lett, mert az RB21-es autó egyensúlya rossz irányba indult el.
A csapat változtatott a beállításokon a második edzésre, de ez nem hozta meg a kívánt eredményt, mivel Verstappen jelentősen lemaradt Charles Leclerc győztes idejétől.
Verstappen elmondása szerint átengedte magát az autónak a túlzott beállítások miatt, ami miatt nem tudott optimálisan támadni a kanyarokban, ez pedig tempóveszteséghez vezetett.
A pilóta úgy érzi, hogy a Ferrari rendkívül erősnek tűnik, és a Red Bullnak még van mit tennie, ha versenyben akarnak maradni.
Bár vannak híresztelések Verstappen távozásáról a Red Bulltól, de semmi sem lehetetlen még a csapat és a pilóta között.
Az elkövetkező napokban Verstappen és csapata még keményen dolgozhat az autójuk fejlesztésén, hogy felvegyék a versenyt a gyors ellenfelekkel.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Az F1 2025: Teltház és Siker a Pit Lane-en
Tovább növekszik az F1 iránti érdeklődés: a sportág kiadta a 2025-ös sikereket alátámasztó adatokat. -
Felfedeztek egy kiskaput, a fél F1-es mezőny nagy előnyben kezdheti a 2026-os szezont
Az FIA által is megerősített információk szerint két gyártó megtalálta a módját, hogyan játszhatja ki a... -
A Verstappen-Hamlin duó uralja a versenypályákat: Az év legjobbjai a sorban
Verstappen idén is a csúcson, Hamlin egyetlen NASCAR-pilótaként jutott be a világ 10 legjobb versenyzője közé... -
Az új korszak árnyékában: szabályviták miatt aggodalom az első F1-es verseny előtt
Új korszak, régi játszmák: szabályértelmezési vita miatt jöhet óvás az első F1-es versenyen - F1VILÁG.HU -
Huszonhat év után újra Corollával jön a ralipályákra a Toyota
A Toyota Gazoo Racing huszonhat év után ismét raliautót fejleszt a Corollából, az új autó az... -
A Honda koncessziók kihasználása: Új lendület a csapat számára
Alberto Puig úgy véli, a Honda a motorblokk terén fejlődött a leginkább, jövőre pedig nagyobb kiegyensúlyozottságra...