Az FIA technikai szabályzata értelmében az F1 pilótái egy szezon során maximum négy belsőégésű motort használhatnak. Az argentin versenyző, miután átvette a második autót az enstone-i csapattól, a Circuit de Barcelona-Catalunya pályán a sorban negyedik, utolsó friss ICE-t fogja használni. Az új kipufogórendszer az ötödik az idén az autón, ami maximum nyolc lehet. Colapinto még mindig keresi első pontjait a szezonban, két előző futamon pont nélkül zárt. Flavio Briatore nem igazolta a szerződésében az eredetileg ötfutamos leigazolást, és Colapintónak három kritériumnak kell megfelelnie: gyorsnak kell lennie, pontokat kell szereznie, és nem szenvedhet balesetet. A brit GP-n még nem dőlt el, hogy a Williams korábbi versenyzője megtartja-e a helyét.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Sainz szerint Norris hatalmas előnnyel várhatja az F1 vb-döntőt: „Abu Dhabi Lando pályája”
Az idei Forma-1-es szezon utolsó felvonása következik Abu-Dhabiban, ahol Lando Norris, Max Verstappen és Oscar Piastri... -
Készüljön a hóra: indul az ERC-szezon finn versennyel!
Bő egy év múlva akár havas finn versennyel is kezdődhet az ERC-szezon, miután a projekt közelebb... -
Tsunoda vallomása: Az F1 az életem – A Red Bull váltásáról való bánat
A katari hétvégét követően jelentette be a Red Bull, hogy Yuki Tsunoda 2026-ban kikerül a Forma-1... -
A barátság repülőgépe: amikor a pilótavacsora útját állják
Sorozatban negyedik évben rendezték meg az F1-es szezonzáró hétvégéjén a versenyzők közös vacsoráját, de ezúttal is... -
Az esélyek felélénkülnek: Lawson a Red Bull visszatéréséről
A Racing Bulls pilótája, Liam Lawson őszintén beszélt arról, eszébe sem jutott, hogy 2026-ra esetleg visszatérhet... -
Az önbizalom és alázat fontossága a teljesítmény terén: Lando Norris és Max Verstappen példája
„Lando túl magabiztos és öntelt, és nem teljesít úgy nyomás alatt, mint Max”