Az FIA technikai szabályzata értelmében az F1 pilótái egy szezon során maximum négy belsőégésű motort használhatnak. Az argentin versenyző, miután átvette a második autót az enstone-i csapattól, a Circuit de Barcelona-Catalunya pályán a sorban negyedik, utolsó friss ICE-t fogja használni. Az új kipufogórendszer az ötödik az idén az autón, ami maximum nyolc lehet. Colapinto még mindig keresi első pontjait a szezonban, két előző futamon pont nélkül zárt. Flavio Briatore nem igazolta a szerződésében az eredetileg ötfutamos leigazolást, és Colapintónak három kritériumnak kell megfelelnie: gyorsnak kell lennie, pontokat kell szereznie, és nem szenvedhet balesetet. A brit GP-n még nem dőlt el, hogy a Williams korábbi versenyzője megtartja-e a helyét.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Max Verstappen az új év kihívásaival szemben új rajtszámmal
A Red Bull klasszisa nem az 1-essel, de nem is a 33-assal indul 2026-ban, egy korábbi... -
Az „Expedíció a Fény Győzelmeért: A Hangsebesség Ellenállhatatlan Elsöprése”表示。
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
A jövő éve F1 világában: 2026 legfontosabb hírei
Az F1 elmagyarázta a jövő évet, Mekies Verstappenen ámul, aki szerint senki nem lehet csak félig... -
Az elbűvölő történet Michael Schumacherről: egy kis normalitás a legendás életében
Noha akkor még egyetlen vb-címet sem nyert a Ferrarival, Michael Schumacher a maranellóiak versenyzőjeként már óriási... -
Logikusabbá válik a Superbike-vb hétvégéinek menetrendje
Jövőre módosul a Superbike-világbajnokság fordulóinak programja az eddig megszokotthoz képest., a futamok sorrendje változik. -
Vissza a versenypályára: az új F1-es motor gyorsításától turbólyuk is kinyílik
A Mercedes vezére szerint elméletben gyorsabbak is lehetnének a jövő évi erőforrások az eddiginél, de az...