Francesco Bagnaia a Le Mans-i sprintfutamon rövid idő alatt, a második kör elején bukott a Ducati versenyzője. Bagnaia hiába érezte jól magát a motoron, váratlanul elvesztette az első kereket a Dunlop sikánban. A bukás után keserű csalódottságot érzett, elakadt az első kerekek érzésének hiányától. Marquez, csapattársa, jobb érzésekkel és sebességgel rendelkezik, Bagnaia viszont stagnál. Bagnaia felismerte, hogy a tavalyi évhez képest fejlesztenie kell a jelenlegi motoron, hogy a szezonban eredményesebb legyen. A GP25 motor homologizációja más, mint az előző szezoné, ami más stílusú motorozásra készteti Bagnaiát a jobb teljesítmény érdekében.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Az év legizgalmasabb MotoGP-szezonjának áttekintése a Formula Motocastban
Kik voltak idén a legjobb versenyzők? Melyek volt a szezon legemlékezetesebb pillanatai? És mennyire jöttek be... -
Ogura megzavarná a MotoGP-be való berobbantása sikerének hatása
Ai Ogura elárulta, semmi különöset nem lát az első MotoGP-szezonjában, a remek bemutatkozása pedig hosszú távon... -
Bagnaia motorozása továbbra is kiváló, de meglepő, amit Marc Márquez elért
Hervé Poncharal szerint rengeteg dolog átfutott Francesco Bagnaia fején, de Marc Márquez sikerei is sokat számíthattak. -
Az újraindulás koronája: Marc Márquez és a Honda kapcsolata
Carlo Pernat úgy véli, a Honda bármit megadna Marc Márquez visszatéréséért, aki nem is habozna, amennyiben... -
A Bagnaia szenvedése, ami igazolta a motor elejének kritikus fontosságát
Sylvain Guintoli szerint a motor elejének érzete mindennél fontosabb, ráadásul ennek a területnek mentális vetülete is... -
Ducati bejelentette: 2026-os Marc Márquez és Bagnaia motorpremier dátuma
A Ducati bejelentette, hogy január 19-én a Campioni in Pista esemény részeként mutatja be MotoGP-csapatának 2026-os...