Az F1 című film bemutatója körül egyre növekszik a várakozás a motorsport rajongói körében, mely júniusban érkezik a világ mozikba. A reklámkampány intenzívebb és meghökkentőbb lesz napról napra. Az ausztrál Speedcafe beszámolt egy különleges marketingfogásról, amely valós eseményeket és a film jeleneteit ötvözi. A Wright Motorsports versenyautója pontosan olyan festést kapott, mint a filmben szereplő jármű. A film forgatásán az ő járműveik és pilótáik vettek részt, és most is ugyanazt a festést viselik. Az egység jelenleg a harmadik a GTD kategóriában, népszerűsítve ezzel a filmet.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Vizin Tamás ismét hódító formában a dobogón
A Lotus Cup Europe idén utoljára futott ezen a néven. Miközben új fejezet íródik, egy korszak... -
Az F1 csatája: Verstappen empatikus szavai Hamilton és a Ferrari iránt
Verstappennek „fáj” látni Hamilton ferraris szenvedését - F1VILÁG.HU -
Újjászületik a F1 legendás játéka a generációk számára
Az F1-es szimulációs játékok legendája visszatér, hogy a régi szériát feltámasztva és frissítve, újításokkal ellátva életre... -
Lorenzo szerint Viñales tehetségesebb Acostánál: Egy nagyobb tehetség?
Jorge Lorenzo nyilatkozott a Maverick Viñalesszel kezdett együttműködéséről, majd hosszan dicsérte tanítványát. -
Vizin Tamás csúcsformában: ismét dobogón zárt kategóriájában
A Lotus Cup Europe idén utoljára futott ezen a néven. Miközben új fejezet íródik, egy korszak... -
Sainz dinamizmusát és tudását dicséri a Williams csapat
Alex Albon és James Vowles beszélt arról, hogy miben érezni a Sainz-hatást a Williamsnél: a fejlődés...