Az F1 című film bemutatója körül egyre növekszik a várakozás a motorsport rajongói körében, mely júniusban érkezik a világ mozikba. A reklámkampány intenzívebb és meghökkentőbb lesz napról napra. Az ausztrál Speedcafe beszámolt egy különleges marketingfogásról, amely valós eseményeket és a film jeleneteit ötvözi. A Wright Motorsports versenyautója pontosan olyan festést kapott, mint a filmben szereplő jármű. A film forgatásán az ő járműveik és pilótáik vettek részt, és most is ugyanazt a festést viselik. Az egység jelenleg a harmadik a GTD kategóriában, népszerűsítve ezzel a filmet.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Miller a hazai futamért harcol: lobbizni kezdett a veszélybe került eseményért
Jack Miller kijelentette, az Ausztrál Nagydíjnak, illetve a Phillip Island-i pályának helye van a MotoGP versenynaptárában. -
McLaren botrány: korábbi pilótájuk kinevetése és kínos poénok az évzáró bulin
Két bajnoki címet is ünnepelhetett a McLaren csapata a karácsony előtt megtartott évzáró összejövetelen. A mikrofont... -
Az Aston Martin vezetője szerint Norris és Piastri bizonyítja, hogy működhet a két ‘első számú’ pilóta stratégia
Zak Brown úgy látja, a McLaren 2025-ben rácáfolt arra a régóta hangoztatott nézetre, miszerint a Forma-1-ben... -
Brilliant Driver Program: A vezetési tehetség kibontakozása
Komoly sikereket ért el a Brilliant Driver Program: Krózser Menyhért a gokartversenyzés csúcsán ért el komoly... -
Ogier: 20 éves pályafutása sikerének váratlan mértékű fejlődése
Sébastien Ogier pénteken átvehette az idei vb-címet a FIA díjátadó gálán Üzbegisztánban, ahol a francia versenyző... -
Krisz továbbra is bajnok Németországban – Jézuska segítségével
Bár egy versenyt ki kellett hagynia, mégis sikerült megismételnie a bravúrt Gilyén Krisztiánnak.