Az F1 című film bemutatója körül egyre növekszik a várakozás a motorsport rajongói körében, mely júniusban érkezik a világ mozikba. A reklámkampány intenzívebb és meghökkentőbb lesz napról napra. Az ausztrál Speedcafe beszámolt egy különleges marketingfogásról, amely valós eseményeket és a film jeleneteit ötvözi. A Wright Motorsports versenyautója pontosan olyan festést kapott, mint a filmben szereplő jármű. A film forgatásán az ő járműveik és pilótáik vettek részt, és most is ugyanazt a festést viselik. Az egység jelenleg a harmadik a GTD kategóriában, népszerűsítve ezzel a filmet.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Max Verstappen az új év kihívásaival szemben új rajtszámmal
A Red Bull klasszisa nem az 1-essel, de nem is a 33-assal indul 2026-ban, egy korábbi... -
Az „Expedíció a Fény Győzelmeért: A Hangsebesség Ellenállhatatlan Elsöprése”表示。
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
A jövő éve F1 világában: 2026 legfontosabb hírei
Az F1 elmagyarázta a jövő évet, Mekies Verstappenen ámul, aki szerint senki nem lehet csak félig... -
Az elbűvölő történet Michael Schumacherről: egy kis normalitás a legendás életében
Noha akkor még egyetlen vb-címet sem nyert a Ferrarival, Michael Schumacher a maranellóiak versenyzőjeként már óriási... -
Logikusabbá válik a Superbike-vb hétvégéinek menetrendje
Jövőre módosul a Superbike-világbajnokság fordulóinak programja az eddig megszokotthoz képest., a futamok sorrendje változik. -
Vissza a versenypályára: az új F1-es motor gyorsításától turbólyuk is kinyílik
A Mercedes vezére szerint elméletben gyorsabbak is lehetnének a jövő évi erőforrások az eddiginél, de az...