Az FIA szigorított az első légterelők ellenőrzésén a Spanyol Nagydíj után, ami miatt a csapatoknak módosításokra volt szükségük az első szárnyaknál. Bár Hamilton kritizálta az új szabályt, mondván, hogy felesleges és drága volt, a Haas csapatfőnöke, Steiner szerint nem volt ilyen nagy ráfordítás a változtatásokra.
A McLaren például jól alkalmazkodott az új szabályokhoz és továbbra is versenyképes maradt a Spanyol Nagydíjon. Steiner szerint a McLaren mérnökei kiválóan dolgoztak az autó kiegyensúlyozásán, így jól reagáltak az új szabályokra.
Bár a hajlékony szárnyak eltörlése nem okozott nagy változásokat, de van egy másik szabálymódosítás, amely újabb előnyökhöz juttathat néhány csapatot. Az autóversenyzés mindig dinamikus, és a csapatoknak folyamatosan alkalmazkodniuk kell az új szabályokhoz és kihívásokhoz a versenyeken.