George Russell, a Mercedes pilótája szarkazmussal nyilatkozott, a McLarent lassítónak nevezve. Az aero-elaszticitás problémája előtérbe került a Spanyol Nagydíj hétvégéjén, ahol a szakemberek és médiaszemélyiségek megvizsgálták az első szárnyakat. Az FIA megszigorította az aerodinamikai szabályokat, többek között nagy felbontású kamerákat használva. A McLaren gyorsaságát sokan az aerodinamikai tulajdonságainak tulajdonították, melyre a Red Bull is reagált. A szigorított szabályok bevezetése későnek tűnt néhányaknak, azonban a McLaren továbbra is összpontosított. A kisebb változások ellenére a versenyzők nem érzékeltek jelentős teljesítménykülönbséget, és Verstappen szerint a McLaren és a Red Bull közötti különbség inkább a Red Bull instabil viselkedéséből fakad, mint az aero-elasztikus tulajdonságokból.
Kapcsolódó bejegyzések
-
McLaren botrány: korábbi pilótájuk kinevetése és kínos poénok az évzáró bulin
Két bajnoki címet is ünnepelhetett a McLaren csapata a karácsony előtt megtartott évzáró összejövetelen. A mikrofont... -
Az Aston Martin vezetője szerint Norris és Piastri bizonyítja, hogy működhet a két ‘első számú’ pilóta stratégia
Zak Brown úgy látja, a McLaren 2025-ben rácáfolt arra a régóta hangoztatott nézetre, miszerint a Forma-1-ben... -
Brilliant Driver Program: A vezetési tehetség kibontakozása
Komoly sikereket ért el a Brilliant Driver Program: Krózser Menyhért a gokartversenyzés csúcsán ért el komoly... -
Ogier: 20 éves pályafutása sikerének váratlan mértékű fejlődése
Sébastien Ogier pénteken átvehette az idei vb-címet a FIA díjátadó gálán Üzbegisztánban, ahol a francia versenyző... -
Krisz továbbra is bajnok Németországban – Jézuska segítségével
Bár egy versenyt ki kellett hagynia, mégis sikerült megismételnie a bravúrt Gilyén Krisztiánnak. -
A bajnoki cím titka: Norris-szabály, avagy hogyan verik el Max és Oscar a versenyzőket
Lando Norris a 2025-ös szezon fináléjában, Abu Dhabiban harmadik helyével biztosította be első világbajnoki címét, és...