A kép forrása: hu.motorsport
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Nem ült le a gyanú: a hajlékony szárnyak után a hajlékony padlólemez körül jöhet a következő vita az F1-ben
padlólemezek” elleni küzdelem tehát tovább folytatódik a Forma-1-ben, és az FIA új technikai direktívája a rugalmassági szárnyak mellett most a padlólemezekre összpontosít. A szabálymódosítás célja az, hogy megakadályozza a csapatokat abban, hogy trükkös megoldásokkal előnyt szerezzenek az autók teljesítményében. Ennek érdekében a FIA új előírásokat vezetett be a padlólemezek merevségére vonatkozóan, és kötelezővé tette a csapatok számára a tervek és CAD-rajzok bemutatását. Azonban a paddockban kétségek merültek fel a technikai direktíva hatásával kapcsolatban, mivel a Red Bull teljesítménye Szingapúrban rosszabbul teljesített, mint az előző versenyeken, és a szárnyakra vonatkozó változások hatását csak minimálisnak saccolták a szakértők. Továbbá, az FIA dokumentumában felmerült, hogy vannak olyan tervezési részletek, amelyek célja az autók padlólemezének maximális kihasználása, de az új szabályzás továbbra is korlátozza a csapatokat a merevségi és méretbeli korlátozásokkal.
Forrás: hu.motorsport