Juan Pablo Montoya szerint Hamilton nem személyes támadásként, hanem az autójuk teljesítményének érdekében emeli fel a hangját a Ferrari mérnökeivel szemben. A brit pilóta szerint rengeteg változás történik a háttérben, amelyekbe szeretne beleszólni, de nem szólhat túl sokat az ügyre. Montoya szerint mind a mérnököknek, mind a pilótáknak meg kell tanulniuk, hogy ne vegyék magukra a kritikát, hanem egy közös cél elérése érdekében dolgozzanak együtt. A kolumbiai szerint szükség lenne hatékonyabb kommunikációra a fejlesztéseknél, és hangsúlyozta, hogy Hamilton észrevételeire figyelmet kell fordítani a jobb eredmények érdekében. Montoya úgy véli, hogy Leclerc adaptációs képessége jobb, mint Hamiltoné, és az autó fejlesztésekor érdemes lehet az ő igényeit is figyelembe venni. Egy döntés miatt lehet veszélyben Hamilton jövője a Ferrarinál, míg Leclerc-t több meglepetés is érte az angol pilótától.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Verstappen őszinte vallomása: nehéz év, s a helyzet „egyszerűen sz*r”
Max Verstappen őszintén beszélt arról, milyen megterhelő időszakon megy keresztül versenymérnöke, Gianpiero Lambiase, és hogyan hatott... -
„Alábecsültük a nehézségeket” – Vasseur Hamiltonról
Fred Vasseur szerint Lewis Hamiltonnak minden nehézséget okozott 2025-ben. és a mai F1-ben a nüanszok összeadódása... -
Az arany visszatért: Vámosi Tibor negyedszeres bajnok
A BMW hibátlanul működött, neki csak vezetnie kellett: a futamokat uralva, a győzelmeket sorban szerezve lett... -
Jenson Button elképesztő fittsége és ostoba döntése: Íme a videók!
Jenson Button néhány hete fejezte be a pályafutását a profi autóversenyzés világában, de úgy látszik, nem... -
Norris egykori tanára: „Arra vagyunk a legbüszkébbek, hogy Lando megmaradt önazonosnak”
Lando Norris 2025-ben, az Abu Dhabi Nagydíjon váltotta valóra gyerekkori álmát: egy keményen megszerzett dobogóval biztosította... -
Az F1 históriájában: Villeneuve két ferrarist lehülyézte a pályán
A kanadai szerint Rubens Barrichello és Michael Schumacher is viccet csinált a sportból 2002-ben. Lauda 52...