A kép forrása: hu.motorsport
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Misano után ismét előtérbe kerültek a „nagyon unalmas” MotoGP-futamok
A misanói futamokon a sprint- és a főfutam az első négyes számára ugyanazt az eredményt hozta, kevés előzéssel a top háromban. Ez a trend a megnövekedett aerodinamika szerepének és az ellentmondásos guminyomás-szabályoknak tulajdonítható. Marc Marquez régóta kritizálja ezt a helyzetet, és úgy véli, hogy a nagyobb pályákon, hosszabb egyenesekkel könnyebben lehet előzni. Aleix Espargaro szerint a pálya vonalvezetése nem megfelelő a modern motorokhoz, így nehéz előzni. Jorge Martin azonban úgy véli, hogy az ilyen típusú pályákon jobb időmérőt kell menni, ha jobb eredményre törekszik. Quartararo tesztelte a Yamaha 2024-es prototípusát Misanóban, és elmondta véleményét.
Forrás: Motosport.com