Az imolai Forma-1-es futam izgalmasan alakult a biztonsági autó jelenléte miatt, ami lehetővé tette az eltérő gumistratégián haladó autók számára, hogy még vívjanak egymással a verseny végén. Az új szezonban bevezetett szabályok előnyt biztosítanak a belső íven lévő autónak, amelynek nem kell automatikusan helyet adnia a kanyarokban. Charles Leclerc vasárnap heves csatába keveredett Alexander Albonnal, de a Ferrari pilótára vizsgálat indult a kanyarvédekezéssel kapcsolatban. Leclerc végül vissza kellett adjon egy pozíciót a Williams mögött befejezve a hatodik helyen. Egyes vélemények szerint Oscar Piastri „extrém okos volt” a verseny rajtján Max Verstappen ellen.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Montoya: Piastri csapatváltás előtt áll
Montoya: Piastri már más csapatokkal tárgyal -
Az elszánt támogatás: Horner állt Verstappen mögött a versenyző végig
Max Verstappen elárulta, hogy Christian Horner menesztése után is folyamatosan tartották a kapcsolatot, és a korábbi... -
Verstappen: A történelem első versenyzője három különböző számmal a háta mögött
Max Verstappen elárulta, hogy az FIA elfogadta kérelmét a korábban választott rajtszámának megváltoztatására – de végül... -
Max Verstappen az új év kihívásaival szemben új rajtszámmal
A Red Bull klasszisa nem az 1-essel, de nem is a 33-assal indul 2026-ban, egy korábbi... -
A sebesség és szenvedély szimbóluma: Max Verstappen
Laurent Mekies, a Red Bull F1-es csapatfőnöke szerint lenyűgöző együtt dolgozni Max Verstappennel – a francia... -
Az ifjú tehetség, Verstappen, tesztelésre ült be a Mercedesbe a nagy álma felé haladva
Verstappen a Mercedes GT3-as autóját tesztelte Estorilban, akinek nem titkolt vágya, hogy jövőre elinduljon a Nürburgringi...