Az imolai Forma-1-es futam izgalmasan alakult a biztonsági autó jelenléte miatt, ami lehetővé tette az eltérő gumistratégián haladó autók számára, hogy még vívjanak egymással a verseny végén. Az új szezonban bevezetett szabályok előnyt biztosítanak a belső íven lévő autónak, amelynek nem kell automatikusan helyet adnia a kanyarokban. Charles Leclerc vasárnap heves csatába keveredett Alexander Albonnal, de a Ferrari pilótára vizsgálat indult a kanyarvédekezéssel kapcsolatban. Leclerc végül vissza kellett adjon egy pozíciót a Williams mögött befejezve a hatodik helyen. Egyes vélemények szerint Oscar Piastri „extrém okos volt” a verseny rajtján Max Verstappen ellen.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Az Aston Martin vezetője szerint Norris és Piastri bizonyítja, hogy működhet a két ‘első számú’ pilóta stratégia
Zak Brown úgy látja, a McLaren 2025-ben rácáfolt arra a régóta hangoztatott nézetre, miszerint a Forma-1-ben... -
A Red Bull csapat döntése nyomán Tsunoda esélyei a visszatérésre a Forma-1 mezőnyébe
Yuki Tsunoda 2026-ra versenyzői ülés nélkül maradt, miután a Red Bull meghozta döntéseit, ám Laurent Mekies... -
A F1-től búcsúzó ellenlábasa vádolja álhírgyártással Hornerről
Helmut Marko távozik a Red Bull F1-es csapatának életéből, ezzel végleg lezárul egy korszak az elmúlt... -
A Ferrari elvárja, hogy a pilóták nyíltan kritizálják a csapatot
A sajtónak adott nyilatkozatokat nem nézi, a pilótáktól pedig egyenesen elvárja a kritikát Frédéric Vasseur, a... -
Futurisztikus pillanat: az Aston Martin Honda motorja zeng, és Verstappen is rajong érte!
Ízelítő a jövőből: megszólalt az Aston Martin Honda-motorja, még Verstappen is lájkolta! - F1VILÁG.HU -
Az álnéven indult gokartverseny titokzatos hőse: Kimi Antonelli
Álnéven indult gokartversenyen Kimi Antonelli