A 12:30-kor kezdődött harmadik szabadedzésen kellemes, napos idő fogadta a pilótákat, 22 fokos levegő- és 45 fokos pályahőmérséklet uralkodott Imolában. Hamilton vezetett közepes gumikon, majd Verstappen, Hadjar és Leclerc is felváltva álltak az élre a gyakorláson. Alonso panaszkodott a rádióban a Ferrarik miatt, míg Verstappen a legjobb időt autózta közepes abroncsokon. Norris a második helyen végzett, miután 1:15.0-at futott. A mezőny sokan próbáltak javítani a lágygumis körükön, Norris végül megcsúszott, így Piastri és Második lett. Alonso és Russell is hibázott a gyorskörök során a zárt kör előtti utolsó hatvan percben.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Hamilton: Nem volt pszichológiai hatása a Ferrari korai fejlesztési stopjának
Lewis Hamilton határozottan cáfolta, hogy a Ferrari 2025-ös autójának korai aerodinamikai fejlesztési stopja bármiféle „pszichológiai” hatást... -
F1-es szezonnyitóra félelemmel és változtatással várják: az új szabályok a balesetek elkerülése érdekében.
Csupán pár hónappal a Forma–1 új technikai korszakát hozó 2026-os szezonnyitó előtt került be egy módosítás... -
A Rovanpera menedzsere szerint a finn pilóta nehéz helyzetben van
Kalle Rovanpera első Szuper Formula tesztje csupán egy délelőtt erejéig tartott, majd a finn versenyző rosszul... -
A Ferrari és Lewis Hamilton kapcsolata: Több a látszat, mint a valóság
A Scuderia szakembere szerint a sikertelenség és a frusztráció miatt alakult ki az a kép, hogy... -
Az Audi F1-es nevének és bemutatójának bejelentése
Hivatalosan is bejelentette a jövőre érkező bajor gyártó, hogy Audi Revolut F1 Team lesz a csapatnevük,... -
F1-es Audi autóbemutatója: a jövő technológiája január 20-án!
Az Audi Revolut F1 Team bemutatta hivatalos nevét és logóját, valamint bejelentette, hogy globális bemutatója 2026....